نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. دى 1392 - 15:06
سخنگوی شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: پیاده‌روی برنامه تلویزیونی صبح و نشاط از شبکه سوم سیما از بوستان شهدای گمنام آغاز و این برنامه در محل پارک دوستی گچساران به روی آنتن می‌رود.

به گزارش آفتاب جنوب ،

محمود اسدپور امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به اجرای برنامه تلویزیونی صبح و نشاط در گچساران از طریق شبکه سه سیما اظهار کرد: برنامه تلویزیونی صبح و نشاط کاری از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران، ماه آینده در دوگنبدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه به پیشنهاد دفتر نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و با همکاری ادارات و نهادهای این شهرستان برنامه‌ریزی و تدارک دیده شده است.

اسدپور تصریح کرد: تبیین و ترویج فرهنگ پیاده‌روی، ورزش و نشاط در میان خانواده‌ها همچنین معرفی گچساران نفتی و قابلیت‌های بالا و بالقوه این شهرستان از جمله اهداف برگزاری این برنامه تلویزیونی در گچساران است.

جزئیات اجرای برنامه صبح و نشاط از زبان سخنگوی شورای شهر دوگنبدان

رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر دوگنبدان با اشاره به محل برگزاری این برنامه ابراز کرد: برنامه صبح و نشاط در محل پارک دوستی گچساران برگزار می‌شود.

اسدپور ادامه داد: البته آغاز حرکت مردم در همایش بزرگ پیاده‌روی از محل بوستان شهدای گمنام«پارک نفت سابق» به سوی پارک دوستی محل برگزاری برنامه در نظر گرفته شده است.

وی یک خودروی سواری پراید، ده‌ها دوچرخه، کمک هزینه سفر عتبات عالیات، کربلا، مشهد و البسه ورزشی را از جمله جوائز در نظر گرفته شده برای این برنامه عنوان کرد و گفت: در تهیه و تأمین این جوائز ادارات و نهادهای مختلف گچساران همچنین تعدادی از خیرین این شهرستان نقشی مهم داشتند.

اسدپور خاطرنشان کرد: البته تا آغاز اجرای این برنامه جوائز بیشتری از سوی ادارات، شرکت‌های حقیقی و حقوقی همچنین خیرین افزوده می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان عنوان کرد: یک هفته قبل از اجرای برنامه ایستگاه‌های عرضه برگه قرعه‌کشی برنامه صبح و نشاط در نقاط مختلف گچساران توزیع می‌شود.

اسدپور اظهار کرد: هیچ‌گونه محدودیت سنی برای حضور در این مسابقه و شرکت در قرعه‌کشی وجود ندارد.

وی یادآور شد: جلسات مستمری با حضور مسئولان ادارات و نهادهای گچساران برای هر چه بهتر برگزار کردن این برنامه برگزار و در این راستا نیز کمیته‌‌های چهارگانه‌ای تشکیل شد.

اسدپور بیان کرد: کمیته‌های پشتیبانی، اجرایی، ثبت‌نام و فرهنگی و تبلیغات که ادارات و نهاد‌های مختلفی از جمله شرکت‌ بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، شهرداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی در آن ایفای نقش دارند، برای برگزاری مطلوب این برنامه تشکیل شده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها