نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. دى 1392 - 14:34
نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با حضور در حوزه های انتخابیه خود از نزدیک شاهد مشکلات مردم بودند.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از صبح زاگرس، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا با حضور در بین مردم شهر مادوان به بازدید از این شهر و بررسی مشکلات آن ها پرداخت.

غلام محمد زارعی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: متأسفانه طرح هادی در این شهر به صورت ناقص اجرا شده و با مشکلاتی همراه است.

وی افزود: پیش بینی نشدن فضاهایی مانند فضای سبز، فضای ورزشی و غیره از عمده مشکلات این شهر است.

زارعی مشکل در عبور و توسعه شبکه های برق، گاز و آب را از دیگر مشکلات شهر مادوان اعلام کرد و ابراز داشت: مقرر گردید که مسئولین اداره برق نسبت به جابجایی و نصب شبکه برق شهرمادوان همکاری لازم را داشته باشند.

وی همچنین از برنامه ریزی برای حل مشکل آب رسانی این شهر نیز خبر داد.

بازدید تاجگردون از طرح های نیمه کار گچساران

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس نیز از طرح های نیمه کاره شهرستان گچساران بازدید کرد.

غلامرضا تاجگردون در این بازدید از پروژه زیرگذر گچساران و بیمارستان 96 تخت خوابی این شهر دیدن و در جریان روند تکمیل این پروژه ها قرار گرفت.

بزرگواری در تلویزیون

نماینده مردم 4 شهرستان کهگیلویه، بهمئی ،لنده و چرام در مجلس نیز با حضور در بخش خبری شبکه دنا با تشریح برنامه های انجام شده در حوزه انتخابیه خود گفت: با توجه به اینکه فصل بودجه ریزی است ما نیز در کمیسیون کشاورزی مجلس پیگیر اعتبارات مربوط به بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بودیم.

وی از کاهش تخصیص 40 درصدی اعتبارات در سال 93 در بخش های عمرانی خبر داد و افزود: هدف دولت جدید تکمیل نمودن پروژه های عمرانی بالای 70 درصد مخصوصاً در بخش های کشاورزی و جاده ای است که استان ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس سئوال از وزیر نیرو در مورد احداث سد سیدون در منطقه دیشموک را از دیگر اقدامات خود در مجلس عنوان کرد و گفت: اعتبارات سد سیدون در ردیف بودجه استان خوزستان قرار گرفته بود که در صورت غفلت نمایندگان استان این سد نیز همانند سد مارون هیچگونه بازدهی برای استان کهگیلویه و بویراحمد نداشت.

وی ادامه داد: با طرح این سئوال وزیر نیرو نیز دستور داده که در محل احداث و تحصیص اعتبار برای ساخت سد مارون تجدید نظر شده و با این کار 8 هزار هکتار از اراضی منطقه دیشموک از آب این سد برخوردار می شوند.

بزرگواری درباره طرح سئوال از وزیر اقتصاد نیز گفت: یک درصد سهم آلودگی شهرستان بهمئی به استان خوزستان اختصاص می یافت که با طرح این سئوال شهرداری لیکک می تواند از یک درصد استفاده کرده و به مردم این شهر خدمات دهی نماید.

وی در مورد طرح سئوال از وزیر نیرو در مورد آب رسانی به شهرهای دهدشت، چرام، سوق و لنده نیز ابراز داشت: حسب دستور وزیر نیرو تا پایان بهمن ماه سال جاری مشکل این شهرها نیز برطرف می شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها