نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. دى 1392 - 17:17
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ناچیز بودن اعتبارات استانی گفت: مدیران فرهنگی باید به دنبال چانه‌زنی برای جذب هرچه بیشتر اعتبارات در سطح ملی باشند.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس،سید موسی خادمی صبح امروز در کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات موجود در وضعیت اعتبارت در سطح کشور و استان اظهار داشت: بخش اعظم اعتبارت فرهنگی در مرکز می‌ماند و مدیران باید سعی کنند بیش از آنچه که در سطح استان رایزنی کنند به دنبال جذب اعتبارت در سطح ملی باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی اعتبارت کلانی در سطح ملی وجود دارد که مدیران استانی باید تمام تلاش خود را برای جذب آن بکار گیرند.

خادمی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از شیوه حضور مدیران در جلسات و مباحثی که در جلسات فرهنگی و اجتماعی مطرح می‌شود، افزود: سخن گفتن از مشکلات و مسائل حاشیه‌ای کار شاقی نیست و انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌ها از این به بعد با برنامه و راهکار وارد جلسات شوند.

وی تصریح کرد: سخن گفتن مدیران فرهنگی از بی‌پولی و کاستی‌ها را به گردن کمبود اعتبارات انداختن موضوع اشتباهی است که نباید باب شود.

خادمی بیان داشت: مدیری، مدیر است که با شرایط موجود برنامه ارائه دهد و با آسیب‌شناسی دنبال ایجاد تحول و پیشرفت در حوزه کاری خود باشد.

مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مدیران باید در نظر داشته باشند که جلسه‌ای دو ساعته جای رهنمود و طرح مسائل بی‌ارتباط با جلسه نیست و هر مدیر قبل از آنکه به جلسه‌ای این چنین بیاید باید در دستگاه‌های خود مسائل را آسیب‌شناسی و با راهکار و طرح و برنامه مدون به جلسات بیاید.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها