نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. دى 1392 - 21:39
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌محوری عامل اصلی کسب مقام ممتاز کشوری شورای آموزش و پرورش این استان است.

به گزارش آفتاب جنوب ،هادی زارع‌پور عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در هفته شوراهای آموزش و پرورش اقدامات متعددی از سوی آموزش و پرورش این استان در زمینه‌های مختلف و برای معرفی کارکرد این شوراها صورت گرفت.

وی ادامه داد: ارسال پیام استاندار و مدیرکل به مناسبت این هفته و همچنین تهیه پوستر در این خصوص و درخواست برای معرفی کارکرد شوراها و تبیین وظایف در نماز جمعه از دیگر اقدامات همکاران ما برای این هفته بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان آمار و ارقامی از اقدامات صورت گرفته توسط شورای آموزش و پرورش این استان در سال گذشته گفت: تعداد 10 جلسه شورای آموزش و پرورش برگزار شد و تعداد کل مصوبات ما 30 مصوبه با تعداد 27 مصوبه اجرایی شده یعنی اجرا و عملیاتی شدن 90 درصد مصوبات بود.

زارع‌پور از ارتقای رتبه‌های آموزش و پرورش این استان از چند سال پیش تاکنون در این زمینه خبر داد و متذکر شد: ارتقا از رتبه‌های 25 به 15 و ارتقای آن به 8 و 6 و اکنون به رتبه ممتاز کشوری حاصل همت و تلاش و بیش از هر چیز برنامه‌محوری شورای آموزش و پرورش استان بوده است.

وی با تأکید بر اینکه در سال آینده نیز این رتبه خوب کشوری را با درایت همکاران خود و با تکیه بر اصل برنامه‌محوری حفظ خواهیم کرد، یادآور شد: اکنون ترکیب کارگروه‌ها در استان مشخص شده و همطراز با مرکز استان در شهرستان‌ها و مناطق کارگروه‌ها با ترکیب جدید در شوراهای آموزش و پرورش کار خود را شروع می‌کنند.

 منبع:فارس

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها