نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. دى 1392 - 20:43
در آیینی باشکوه با حضور مسئولان و کارکنان ادارات ، نماز وحدت در حسینیه امام جعفر صادق علیه السلام گچساران برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب ، به مناسبت هفته ی وحدت ،نماز وحدت ظهر امروز با حضور مسئولین شهری و جمع کثیری از کارکنان ادارات و نهادها در حسینیه امام جعفر صادق (ع) گچساران، اقامه گردید.

حجت السلام والمسلمین سید عبدالرحیم ملکوتی در این آیین باشکوه ضمن تبریک ولادت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد:اسلام به عنوان آخرین و کامل ترین دین الهی برای نجات بشریت از گمراهی و جهل، توسط پیامبراکرم(ص) به بشریت عرضه شد.

وی افزود: دشمنان دین تلاش می کنند با انواع ترفندها و با ایجاد تفرقه بین مسلمانان از اشاعه و رشد اسلام جلوگیری نمایند.

در ادامه رییس اداره تبلیغات اسلامی گچساران، تصریح کرد:اختلاف و تفرقه كه بخش اعظم آن ناشی از سیاست های تفرقه افکنانه قدرت های اسلام ستیز است، یكی از بزرگترین مشكلات و گرفتاری های جهان اسلام است.

ملکوتی با اذعان به اینکه بحث وحدت تنها میان شیعه و سنی مطرح نیست،تاکید کرد: بحث وحدت میان تمام مسلمانان جهان مطرح است وحفظ وحدت میان مسلمین از جمله اموری است که همواره از سوی بزرگان و رهبران مذهبی مسلمان مورد توجه قرار گرفته است.

این فعال فرهنگی، خاطرنشان کرد:بایدبه عنوان یك مسلمان به وظایف دینی وشرعی خود به گونه ایی عمل نماییم كه نسل جدید در كنار گفتار و عملكرد ما بتوانند رهروان و مومنین ثابت قدمی در نظام اسلامی باشند.

وی در ادامه تصریح کرد:در این میان مهم‌ترین و بزرگترین دست آویز مخالفان حقیقت، بحث شیعه و سنی و اختلاف میان این دو مذهب از مسلمانان است.

ملکوتی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال مبارزه با ارزش‌ها و معنویات مسلمانان هستند،تاکید کرد:هر اندازه مسلمانان دیدگاه‌های خود را به یکدیگر نزدیک کنند، تأثیر بسیار مهم و ارزشمندی در عزت و سربلندی آنها خواهد داشت و توطئه‌های هر روزه دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

در ادامه رییس اداره تبلیغات اسلامی، یادآورشد:انشاءالله در هفته ی وحدت با ترویج سبک و سیره زندگی نبوی و با وحدت و انسجام حول محور ولایت فقیه در جهت خلاف خواسته های دشمنان اسلام حرکت نماییم.

 

 

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها