نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. دى 1392 - 11:53
رئیس اداره آب و فاضلاب گچساران گفت: افزون بر 30 درصد شبکه توزیع و انتقال آب بافت شهری دوگنبدان دارای لوله انتقال آب فرسوده است.

به گزارش آفتاب جنوب ، عنایت‌الله ویسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در حال حاضر افزون بر 30 درصد بافت شهری دوگنبدان دارای لوله‌های انتقال آب فرسوده است.

وی افزود: در خصوص پروژه فاضلاب شهری دوگنبدان پیمانکار جدید مشخص شده که کار خود را با مبلغی افزون بر 5 میلیارد ریال آغاز کرده است.

ویسی تصریح کرد: عملیات سیویل و ابنیه بخش اجرایی پیش تصفیه‌خانه و تصفیه‌خانه فاضلاب شهری دوگنبدان 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تقریبا به اتمام رسیده است.

رئیس آبفای شهری دوگنبدان ابراز کرد: تأسیسات الکترومکانیکال این پروژه نیز خریداری شده که در صورت تأمین اعتبار توسط پیمانکار نصب می‌شود.

ویسی یادآور شد: در حال حاضر پروژه فاضلاب شهری دوگنبدان 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: در صورت تکمیل شدن و بهره‌برداری از این طرح 110 هزار نفر از جمعیت شهر دوگنبدان از خدمات سیستم بهداشتی فاضلاب بهره‌مند می‌شوند.

رئیس آبفای گچساران با اشاره به روند مطلوب اجرای پروژه فاضلاب شهری دوگنبدان و تسریع در این روند در صورت اختصاص اعتبار لازم ابراز داشت: در بخش تأسیسات الکترومکانیکال برای اجرای پیش‌تصفیه خانه اعتباری افزون بر چهار و نیم میلیارد تومان لازم است تا انجام شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها