نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. دى 1392 - 21:47
فرماندار گچساران گفت:در حال حاضر شاهد تسریع در عملیاتی شدن پروژه زیر گذر هستیم و ان شاء الله تا پایان سال 92 زیر گذر گچساران به بهره برداری خواهد رسید.

محمد شفیعی صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،به روند اجرایی پروژه زیر گذر گچساران اشاره کرد واظهار داشت: خوشبختانه چند روزی ست که با رفع مشکل اعتبارات مالی زیرگذر از سوی مناطق نفت خیز جنوب، شاهد تسریع در  عملیات پروژه زیر گذر هستیم.

فرماندار گچساران،افزود: در حال حاضر تعداد 53 دستگاه کمپرسی برای حمل خاک و قریب به 10 دستگاه خودروهای سنگین مثل لودر و بیل مکانیکی در این پروژه مشغول بکار هستند.

وی، تصریح کرد:با تزریق اعتبار دوم منابع مالی زیرگذر و با پیگیری هایی که در این خصوص صورت گرفت  ان شاء الله شاهد افتتاح پروژه در آینده ای نه چندان دور باشیم تا مشکلات مردم هم مرتفع گردد.

شفیعی در ادامه از نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و همچنین پیمانکار زیرگذر، بدلیل پیگیریهای مستمر در تسریع روند اجرایی زیرگذر تقدیر و تشکر کرد.

 

در ادامه نصرالله خادمی با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد از  مراحل ساخت پروژه زیر گذر به اتمام رسیده است،گفت: با تمام توان مشغول کار هستیم  تا چند درصد باقیمانده رو هم به پایان برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی و ماشین آلات سنگین زیادی در تسریع روند زیرگذر بکارگیری شده اند،افزود: به جد مشغول کار هستیم و فصل زمستان است و بارندگی، امیدوارم در کوتاهترین مدت این پروژه به پایان برسد.

پیمانکار زیر گذر،اظهار کرد: عملیات دیوار سازی و همچنین پل های زیر گذر به اتمام رسیده و  تکمیل حاشیه های  زیر گذر هم با شهرداری ست که در حال اجراست.

این فعال اقتصادی ،افزود: در حال حاضر مشغول عملیات زهی کشی آب و بستر سازی کف زیر گذر هستیم و ان شاء الله تا پایان سال 92، زیرگذر به بهره برداری کامل خواهد رسید.

 

انتهای پیام/م

 

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها