نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. دى 1392 - 18:54
رئیس شبکه بهداشت و درمان باشت گفت: پس از بررسی و شناسایی نقاط زیر پوشش جغرافیایی شهرستان باشت، توانستیم چهار مرکز خانه بهداشت را از گچساران تحویل بگیریم.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس،کریم رضایی عصر امروز در بازدید از خانه بهداشت منطقه خان‌احمد اظهار کرد: چهار خانه بهداشت خان‌احمد، سرتیب‌آباد، چم‌خون و غورک پس از سال‌ها از شهرستان گچساران تحویل گرفته شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت با بیان این‌که این کار باید مدت‌ها پیش انجام می‌گرفت، افزود: این چهار منطقه به لحاظ جغرافیایی در محدوده شهرستان باشت قرار دارد اما خانه بهداشت‌های آن تحت نظر شهرستان گچساران بوده و هیچ امتیازی از آن به باشت تعلق نمی‌گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: اگرچه شهرستان باشت تا پیش از استقلال کامل از گچساران زیر نظر آن بوده است لذا لازم بود پس از استقلال همه قسمت‌های مستقل شده مورد حمایت‌های شهرستانی قرار گیرند و در همین خصوص پس از بررسی و شناسایی نقاط زیر پوشش جغرافیایی شهرستان باشت این چهار مرکز را از گچساران تحویل گرفتیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این مراکز پس از تحویل از گچساران طرح‌های ده‌گردشی و ویزیت رایگان انجام گرفت و از آن تاریخ کلیه حق و حقوق آنها به صورت مستقیم زیر پوشش باشت خواهد بود.

رضایی عنوان کرد: امر حمایت از این مراکز در آغاز تحویل گرفتن شروع شد و امیدواریم بهتر از پیش و با انجام اقدامات سازنده قدم در راه گسترش و پیشرفت این مراکز برداریم.  

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت ادامه داد: بازرسی کارشناسان بهداشت و درمان شهرستان باشت از بدو تحویل آغاز و به طور مستمر نیز ادامه خواهد یافت.

وی با تقدیر از ارگان‌های این شهرستان گفت: همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها شهرستان باشت تعامل و همکاری خوبی با شبکه بهداشت و درمان دارند.

رضایی ابراز داشت: اگرچه ما به عنوان متولیان بحث سلامت در جامعه هستیم اما سلامت و زنجیره عظیم بهداشت نیاز به همکاری، تعامل و اتحاد دارد که با فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن فرهنگ سالم زیستی در اجتماع تحقق می‌یابد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت