نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. دى 1392 - 18:50
نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب کمیسیون تلفیق،‌ تمام جمعیت روستائیان و شهرهای زیر 20 هزار نفر زیر پوشش کامل بیمه درمان قرار می‌گیرند.

به گزارش آفتاب جنوب ،به نقل از فارس،غلامرضا تاجگردون ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: کمیسیون تلفیق پیشنهاد ارائه شده در زمینه زیرپوشش قرار گرفتن بیمه درمان تمام جمعیت روستائیان و شهرهای زیر 20 هزار نفر را مورد تصویب قرار داد.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون بودجه مجلس تصریح کرد: طبق این مصوبه وزارت بهداشت موظف به پوشش کامل بیمه روستائیان و شهرهای کمتر از 20 هزار نفر جمعیت و جامعه عشایری شد.

تاجگردون با اشاره به مزایای این طرح یادآور شد: بهره‌مندی تمامی خانواده‌های روستایی و شهرهای زیر 20 هزار خانوار از بیمه درمان از ضروریاتی بوده که امروز مورد تصویب قرار گرفت.

وی با بیان منابع اجرای این مصوبه یادآور شد: منابع اجرای این مصوبه از محل افزایش یک درصد نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال 93 تأمین خواهد شد.

تاجگردون افزود: تاکنون چنین موضوعی به تصویب نرسیده بود و با اجرای این طرح، مشکلات بسیاری از روستانشینان در حیطه درمان برطرف خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت