نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. دى 1392 - 10:18
مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگهداری و تعمیر راه‌های روستایی اولویت مهم ما در دوره مدیریت جدید این اداره‌کل است.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس،ممتاز جهانگیری عصر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بخش عمده‌ای از موفقیت‌ها در دستگاه‌های مختلف به مدیریت‌ها برمی‌گردد و بستگی دارد که مدیران با چه راهکاری به توسعه خدمات بپردازند.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به طور کلی تغییر در مدیریت‌ها اگر با رویکرد تحول باشد می‌تواند در فرایند سازمانی اثرگذار واقع شود.

وی با قدردانی از خدمات ارزنده مدیر گذشته راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با همدلی و تعامل می‌توانیم مشکلات استان را در دو بخش راه و مسکن برطرف کنیم و امروز بیش از همیشه این نیاز به هماهنگی و همکاری احساس می‌شود.

جهانگیری در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع مدیران و پرسنل راه و شهرسازی استان و همچنین معاون وزیر راه و شهرسازی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد کریدور شمال به جنوب است که راه‌های آن برای کشور از اهمیت زیادی برخوردار بوده، از این رو باید برای توسعه این راه‌ها و چهار خطه کردن آن‌ها همت بیشتری از خود نشان دهیم.

وی به وجود روستاهای زیاد در استان و پراکندگی آن‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: از همین رو یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در این دوره جدید مدیریت توسعه و نگهداری و ترمیم راه‌های روستایی است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت