نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. دى 1392 - 10:15
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در زمینه راه روستایی و بزرگراه‌ نسبت به کشور عقب‌ماندگی دارد.

به گزارش آفتاب جنوب ، سیدموسی خادمی در یاسوج در حاشیه آیین تودیع و معارفه مدیران راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: گسترده‌ترین وزارتخانه از نظر حوزه کاری راه و شهرسازی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اکثر راه‌ها کیفیت لازم را ندارند و در راه‌های ایمن چهاربانده اکنون استان با تنها 60 کیلومتر بزرگراه وضعیت مطلوبی ندارد.

وی با بیان این‌که در راه روستایی نیز عقب‌ماندگی داریم، تصریح کرد: ساختن راه‌های روستایی علاوه بر اعتبارات نیاز به همت دارد که مسئولان راه و شهرسازی باید پی‌گیر این موضوع باشند.

خادمی یکی دیگر از مشکلات استان در مجموعه راه و شهرسازی را مربوط به عدم تجهیز به ماشین‌آلات راهداری دانست و گفت: در سه برف سنگین اخیر این کمبود احساس ‌شد اما همت و عزم جدی مسئولان باعث شد تا در کمترین زمان ممکن راه‌های اصلی استان بازگشایی شود که این موضوع برای کسانی که مسافر این جاده‌ها بودند، تعجب‌برانگیز بود.

وی یکی دیگر از موضوعاتی را که باید به صورت جدی در دستور کار مسئولان راه و شهرسازی قرار بگیرد مربوط به مستندسازی اراضی دانست و گفت: لازم است تا اراضی را برای استفاده بهترین کاربری‌ها در استان هرچه زودتر مستندسازی کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که زیرساخت اصلی توسعه در استان و هر منطقه دیگری توجه به راه‌هاست، خاطرنشان کرد: اگر به دنبال توسعه و عبور از وضعیت کنونی هستیم باید اولویت را به این موضوع اختصاص دهیم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت