نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. دى 1392 - 14:24
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از باند دوم بزرگراه گچساران به بابامیدان به صورت عام و دو مرحله‌ای به مناقصه گذاشته شد.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس،بزرگراه گچساران به بابامیدان یکی از پروژه‌های بزرگ اداره راه و شهرسازی این شهرستان بوده که عملیات اجرایی این پروژه در سال 90 آغاز شد.

در چهارمین سفر رئیس جمهور وقت و هیئت دولت به گچساران در قالب سفرهای استانی، بزرگراه بابامیدان به گچساران و به بهبهان به طول 150 کیلومتر با اعتباری افزون بر 60 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

قطعه سوم این بزرگراه در خروجی‌ گچساران به سمت باشت به طول 10 کیلومتر اجرا و قطعه چهارم این بزرگراه نیز در خروجی گچساران به سمت بهبهان با طولی افزون بر پنج کیلومتر در حال احداث است.

اعتبار این طرح در سال 91 افزون بر 50 میلیارد ریال بوده که با پیشنهاد و پیگیری نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اعتبار این طرح افزایش یافت.

غلامرضا تاجگردون صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، این طرح در سال 92 به طرح ملی تبدیل شد.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اعتبار این پروژه نیز به 100 میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه گفت: حجم بالای تردد و بار ترافیکی سنگین در این محور ‌و قرار گرفتن گچساران در حوزه نفتی و مسیر جنوب و جنوب غرب کشور از دلایل مهم عملیاتی کردن این بزرگراه است.

تاجگردون افزود: اعتبار این طرح در سال 93 نیز با وجود اینکه بودجه عمده طرح‌ها کاهش یافته، به 14 میلیارد تومان افزایش یافته است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از باند دوم بزرگراه گچساران به بابامیدان به صورت عام و دو مرحله‌ای به مناقصه گذاشته شد.

وی خاطرنشان کرد: بنا بر اعلام شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، برای ثبت‌نام در این مناقصه تا ششم بهمن ماه امسال فرصت بوده و برای اطلاعات بیشتر در رابطه با شرکت در این مناقصه فرم‌هایی منتشر شده که علاقمندان می‌توانند در این زمینه اقدام کنند.

وی بیان کرد: کاهش بار ترافیکی محور بابامیدان به گچساران و بهبهان، کاهش زمان و هزینه سفر، افزایش سرعت، ایمن‌سازی محور و رفع نقاط حادثه‌خیز از مهم‌ترین مزایای احداث بزرگراه محور بابامیدان، گچساران به بهبهان است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها