نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. دى 1392 - 21:49
امام جمعه گچساران گفت: وجود بقعه متبرکه بی‌بی حکیمه(س) دختر بلافصل امام رضا(ع) در گچساران مایه افتخاری بزرگ برای استان کهگیلویه و بویراحمد است

به گزارش آفتاب جنوب ،

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری سدی محکم در برابر نافرمانی‌های خداوند بوده که مایه تعالی و رشد انسان در دنیا و آخرت است.

وی افزود: تقوا و پرهیزکاری سبب کسب خیر و برکت در دنیا و آخرت شده و این از نشانه‌های مؤمنان است.

حجازی در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی گچساران با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص حقوق بشر تصریح کرد: خبیث‌ترین حکومت‌های دنیا آمریکا و رژیم نامشروع اسرائیل هستند که قتل، غارت، خشونت، خونریزی و اعمال ضدانسانی از خصیصه‌های این حکومت‌ها هستند.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه این کشورهای ناقض حقوق بشر ایران اسلامی را محکوم به نقض حقوق بشر می کنند، ابراز کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری آمریکا حق ندارد درباره حقوق بشر حرف بزند زیرا بزرگترین ناقض حقوق بشر است.

حجازی با اشاره به پیشنهاد رئیس جمهور ایران اسلامی مبنی بر جهانی عاری از خشونت گفت: این پیشنهاد با موافقت همه کشورهای جهان به ویژه آمریکا قرار گرفت اما تنها حکومتی که به این پیشنهاد رأی موافق نداد حکومت نامشروع و کوچک اسرائیل غاصب بود که مخالف جهانی عاری از خشونت است.

وی با اشاره به هجرت امام رضا(ع) به ایران اسلامی گفت: هجرت امام رضا(ع) و خواهران و برادران این امام همام به ایران اسلامی مایه افتخار و برکت کشور شده است.

حجازی خاطرنشان کرد: هجرت بی‌بی حکیمه(س) دختر بلافصل امام موسی کاظم(ع) و خواهر امام رضا(ع) به گچساران سبب نورانی شدن و افتخاری بزرگ برای این شهرستان و کهگیلویه و بویراحمد شده است.

امام جمعه گچساران یادآور شد: تمام هستی و زندگی بشریت مدیون حضور و خلقت ائمه(ع) و امامزادگان بوده و فاصله گرفتن انسان از ائمه(ع) مانند فاصله گرفتن ماهی از آب است.

وی با اشاره به نشست هماهنگی برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) در بقعه متبرکه این امامزاده با حضور معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: این کنگره باید با همت مردم و مسئولان با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود تا ابعاد شخصیتی بی‌بی حکیمه(س) و سیره ائمه(ع) به مردم بهتر شناسانده شود.

حجازی با اشاره به مشکلات کنونی در بقعه متبرکه بی‌بی حکیمه(س) اذعان کرد: در حال حاضر مشکلات و نواقص زیادی در آستانه بی‌بی حکیمه(س) وجود دارد که باید با تلاش و همت مسئولان استانی و کشوری با همراهی مردم برطرف شود تا شرایط مطلوبی برای برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) ایجاد شود.

 

منبع:فارس

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها