نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. دى 1392 - 20:04
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت کنونی عمرانی بقعه متبرکه بی‌بی حکیمه(س) در خور و شأن این امامزاده نیست.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس،سید موسی خادمی ظهر امروز در دومین نشست استانی کنگره ملی بی بی حکیمه(س) «کوکب زاگرس» که با حضور معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه و مسئولان استانی و محلی در بقعه متبرکه این امامزاده برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) گام مهمی در راستای توسعه فرهنگ دینی و مذهبی و شناساندن این بقعه متبرکه است.

وی افزود: اگر بتوانیم بقعه متبرکه بی‌بی حکیمه(س) را گسترش دهیم این امر خود نوعی تبلیغ و ترویج اهل بیت(ع) به شمار می رود.

خادمی با بیان اینکه وضعیت کنونی بقعه متبرکه بی‌بی حکیمه(س) در شأن و جایگاه این امامزاده نیست، تصریح کرد: برگزاری کنگره ملی می‌تواند تأثیر زیادی در شناساندن بی‌بی حکیمه(س) در سطح کشور همچنین تبدیل شدن آن به چهارمین حرم اهل بیت(ع) در کشور شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی مشکلات در خصوص ساخت و سازهای اطراف حرم بی‌بی حکیمه(س) و مسیر دسترسی آن، گفت: در حوزه ساخت و سازهای خارج از حرم از جمله جاده‌های ارتباطی باید کارهای بیشتری صورت گیرد و در این زمینه همه باید دست به دست هم دهیم.

خادمی با اشاره به همکاری‌های خارج از استان در زمینه بازسازی و برطرف کردن مشکلات بقعه متبرکه بی‌بی حکیمه(س) عنوان کرد: با توجه به این‌که زائران زیادی از استان های همجوار و کشورهای حوزه خلیج فارس به این بقعه متبرکه می‌آیند؛ همکاری منطقه‌ای می‌تواند سبب تسریع و بهبود روند آماده‌سازی این امامزاده برای برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) و عمران و پیشرفت آن شود.

وی تشکیل کمیته‌های علمی، فرهنگی، تبلیغی و اجرایی را از جمله راهکارهای تسریع در توسعه بقعه متبرکه بی‌بی حکیمه(س) دانست.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت