نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. دى 1392 - 22:26
نماینده مردم چهارشهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: در صورت صحت خبر مطرح شدن نام فرد پرحاشیه برای مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهمئی، حتماً اقدام کرده و جلوی این انتصاب گرفته می شود.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، در روزهای گذشته حجت الاسلام علی محمد بزرگواری در گفت و گویی با فارس {اینجابه صراحت مخالفت خود را با انتصاب فرماندار حامی فتنه در حوزه انتخابیه اش اعلام کرد.

بعد از مطرح شدن نام فرد پر حاشیه برای تصدی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی، وی در گفت و گو با این پایگاه خبری درباره اینکه آیا این تصمیم فقط در مورد فرمانداران صدق می کند یا تمام مدیران، اظهار داشت: مخالفتم با تصدی قتنه گران در حوزه انتخابیه خود تنها مختص به فرماندار نیست بلکه تمام رده های مدیریتی را شامل می شود.

بزرگواری با بیان این مطلب که مخالفتم با انتصاب این افراد در بدنه مدیریتی مختص به گروه و جریان خاص سیاسی نبوده، اضافه کرد: مخالف تصدی جایگاه مدیریت هر شخصی در حوزه انتخابی خود که در زمان انتخابات در ستاد سران فتنه فعالیت داشته و هم سو با فتنه گران است، هستم.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس با ابراز بی اطلاعی از خبر مطرح شدن نام این فرد پر حاشیه برای تصدی پست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهمئی، تأکید کرد: در صورت صحت این خبر، حتماً اقدام کرده و جلوی این انتصاب گرفته می شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها