نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. دى 1392 - 22:21
یکی از گزینه های مطرح برای تصدی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهمئی، فردی است که سوابق افراطی گری و رفتارهای پرحاشیه و سؤال برانگیز سیاسی دارد.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از پایگاه خبری صبح زاگرس، شنیده ها حاکی از آن است که یکی از گزینه های بسیار نزدیک برای مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهمئی فردی افراطی بوده که هیچ سنخیتی با دولت اعتدالی آقای روحانی ندارد.

شنیده شده این فرد پرحاشیه که سابقه حضور در حزب مجاهدین انقلاب شهرستان بهمئی را نیز دارد پس از فشارهای فراوان برخی اصلاح طلبان افراطی به عنوان گزینه اصلی مدیریت اداره حساس آموزش و پرورش شهرستان بهمئی مطرح شده است.

اقدامات سؤال برانگیز در انتخابات سال 88 و اتفاقات پس از آن مانند هماهنگی برای اعزام معترضین به شهرهای دیگر، پخش شب نامه بر علیه مسئولان و یکی از نمایندگان استان، مدیریت دیوارنویسی های پس از انتخابات و مسئولیت یکی از حزب های تندرو در شهرستان بهمئی و اقدامات افراطی در آن، بخشی از سوابق این فرد است.

نقش تربیتی و حساس آموزش و پرورش به عنوان یکی از نهادهای بسیار مهم فرهنگی همواره بسیار حائز اهمیت بوده و تصدی این سازمان توسط افراد دارای سوابق افراطی این چنینی که هیچ گونه سنخیتی هم با شعار اعتدالی دولت ندارند بسیار تأسف برانگیز خواهد بود.

نمایندگان مجلس هم همواره برای انتخاب وزیر آموزش و پرورش حساسیت های فراوانی داشته اند و رأی نیاوردن وزیر پیشنهادی اول رئیس جمهور برای تصدی این وزارت که سوابق سؤال برانگیز سیاسی داشت از دلایل اهمیت و حساسیت فوق العاده این نهاد علمی فرهنگی و تربیتی است.

استفاده از افراد دارای مواضع تند سیاسی و رفتارهای افراطی در نهادهای علمی و فرهنگی که وظیفه تربیت نسل آینده را به عهده دارند نتایج ناخوشایندی به همراه خواهد داشت.

در یکی دو ماه اخیر انتصاب یک فرد افراطی در دانشگاه یاسوج نتایج استفاده از چنین افرادی را روشن کرد و حاشیه های بی سابقه و متعددی که پس از انتصاب این فرد در دانشگاه یاسوج اتفاق افتاد از عواقب انتخاب چنین افرادی در نهادهای علمی و فرهنگی است.

امیدواریم این شنیده ها تنها جریان سازی اصلاح طلبان افراطی برای فشار بر مسئولین باشد و در آینده نزدیک با معرفی فردی متدیّن، معتدل و کارآمد شاهد پیشرفت روزافزون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در همه مناطق این استان باشیم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها