نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. دى 1392 - 21:43
مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش گچساران پیش از ظهر امروز با حضور معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ، جمعی از فرهنگیان و مسئولان شهری، در تالار اجتماعات فرهنگیان گچساران برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب ،  یدالله مرادی در ابتدای این مراسم،  آموزش و پرورش را دریایی متشکل از انسانهای فرهیخته برشمرد و اظهار کرد: این افتخاربزرگ تنها به وزارت آموزش و پرورش اختصاص دارد که قادر ست در هر شرایطی نیروی ارزشی و مورد نیاز خود را از درون خود، تأمین کند.

وی افزود:معلمان،مدیران کارخانه های انسان سازی و سنگرداران علم ،معرفت وادب هستند.

 

 مدیر سابق آموزش و پرورش گچساران، ادامه داد: جهت ارائه گزارش عملکرد، به این مراسم نیامده‌ام، چرا که بنده کاری انجام نداده ام.

 در ادامه مرادی به موفقیت‌های بزرگ و فعالیت‌های گسترده‌ ی آموزش و پرورش در چند سال اخیر اشاره کردوگفت: اگر ده ها  عنوان برتر در  مسابقات علمی و المپیاد نانو، رباتیک، ورزش و قرآن کسب شد ، اگر فضای رقابت در آموزش و پرورش بوجود آمد، مدیون همدلی، تلاش و جدیت همه کارکنان و فرهنگیان آموزش و پرورش است.

مدیر سابق آموزش و پرورش گچساران، بیان داشت:امروز مدارس دولتی و هیئت امنایی این شهرستان به قطب‌های آموزشی در گچساران و کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شده است.

مرادی ، اظهار کرد: 97 درصد از مدارس گچساران  در 2 سال اخیر یک‌نوبته شدند و در کنکور بعد از سال‌ها رتبه نزولی گچساران به رتبه صعودی تبدیل شد و این چیزی جز تلاش و همت همه فرهنگیان نبوده است.

این فرهنگی گچسارانی با بیان اینکه پیشرفت ها و توسعه‌ در آموزش و پرورش از آن همه ی فرهنگیان عزیز بوده است.خاطر نشان کرد: پیشرفت ها و تعالی را همه اقشار  انجام داده‌اند که بر اساس آن به یک مدار کیفیت‌گرایی رسیده‌ایم و اگر ضعفی وجود داشته است ناشی از من بوده است.

وی در ادامه از همکاری  همه ی ادارات ،نهادها، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم شریف گچساران و همچنین صدا و سیمای استان و رسانه‌های این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

 

در ادامه این مراسم معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به وظیفه ی مهم آموزش و پرورش در جامعه اشاره کردو اظهار داشت: : امروزه در نظام اسلامی وظیفه سنگین راهنمایی و هدایت نسل جدید و رساندن آنها به کمال و قرب انسانی بر عهده نظام تعلیم و تربیت است.

سید خسرو حسینی، افزود: این وظیفه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر عهده معلمان و فرهنگیان فداکار و فرهیخته‌ای است که در کشور و این شهرستان مشغول تعلیم و تربیت هستند.

وی، تصریح کرد:امروز، مراسم تودیع و معارفه به این معناست که پرچم خدمت از دست یک خدمتگزار به خدمتگزار دیگری داده شود.

حسینی با تاکید بر اینکه همه باید با این تفکر و در راستای تعالی و پیشرفت خانواده آموزش و پرورش گام برداریم ،افزود: وقتی چنین تفکری حاکم شد دیگر گروه، باند و خط معنایی ندارد، بلکه بر اساس رحمت و مهربانی نظام با هم برخورد خواهیم کرد.

معاون آموزشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، یادآور شد:آقای مرادی 34 سال در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در عرصه تعلیم و تربیت خدمت کرده است که این به زبان ساده است.

وی، افزود:آقای مرادی در سنگرهای مختلف در نظام تعلیم و تربیت در استان ما به عنوان انسانی فرهیخته ،علمی و مجاهد کار کردند که همه باید از زحمات وی قدردانی کنیم.

 در ادامه حسینی، تأکید کرد: خدمتگزاری صادقانه آقای مرادی در سال‌های گذشته بر کسی پوشیده نیست و ما از طرف اداره کل، معاونان و مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از وی تقدیر و تشکر می نماییم.

 

سید ظهیرالدین پورالحسینی در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش گچساران، اظهار کرد: گچساران پیش از آنکه بام نفتی ایران و یکی از تأمین‌کننده‌های آب کشور باشد، شهری فرهنگی به شمار می‌رود.

وی افزود: تعداد شهدای تقدیمی گچساران، نشانگر شهادت‌طلبی و انقلابی بودن این شهرستان است و امیدوارم همه بتوانیم برای پیشرفت این شهرستان تلاش کنیم.

  مدیر جدید آموزش و پرورش گچساران، تصریح کرد: برای پیشرفت و الگو شدن آموزش و پرورش گچساران خالصانه و خاضعانه دست استمداد خود را برای یاری گرفتن از مردم ،ادارات و دیگر نهادها دراز می‌کنم.

پورالحسینی، با بیان اینکه ارتقای کیفیت آموزشی از سیاست‌های مهم آموزش و پرورش است، گفت: عملیاتی کردن سند تحول آموزش و پرورش از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش گچساران است.

وی، تصریح کرد:آقای مرادی پیشرفت خوبی به آموزش و پرورش این شهرستان داده‌اند که وظیفه ما ادامه و تکمیل این پیشرفت است.

در ادامه پورالحسینی، بیان کرد: بهبود منابع نیروی انسانی و مشارکت دیگر دستگاه‌ها و ادارات از جمله عوامل تسریع و بهبود روند پیشرفت آموزش و پرورش است.

مدیر جدید آموزش و پرورش گچساران ،تاکید کرد: با توسعه عدالت و رفع تبعیض باید فرصت‌های برابر ایجاد کرده و در راستای توسعه عدالت آموزشی گام  برداشت.

 

به گزارش آفتاب جنوب،مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش گچساران پیش از ظهر امروز با حضور معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان،امام جمعه موقت ،معاون فرماندار،فرماندهان انتظامی و نظامی،شهردار،اعضای شورای شهر ، روسای ادارات و جمع زیادی از فرهنگیان، در سالن اجتماعات فرهنگیان گچساران برگزار شد.

گفتنی ست در این آیین با قرائت حکم انتصاب مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد،سید ظهیر الدین پورالحسینی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش گچساران معرفی شد.

 

 

 در این مراسم برخی از مدیران ادارات و نهادها با اهداء لوایح سپاس از زحمات بی بدیل  یدالله مرادی تشکر و قدردانی کردند.

صف طولانی پیشکسوتان عرصه ی تعلیم و تربیت در تبریک از مدیر جدید آموزش و پرورش گچساران از دیگر حاشیه های این مراسم بود.

عده ی کثیری از مهمانان بدلیل نبود جای کافی ،در راهروی منتهی به سالن ،نظاره گر این مراسم بودند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها