نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. دى 1392 - 12:01
امام جمعه گچساران با بیان اینکه کسی حق مداخله در امور مصلای گچساران را ندارد، گفت: با عنایت امام زمان (عج) و کمک مردم نسبت به ساخت مصلا اقدام می‌کنیم.

به گزارش آفتاب جنوب ، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مصلای گچساران یکی از پروژه‌های مهم این شهرستان است که سال‌های زیادی از کلنگ‌زنی و عملیات تکمیل آن می‌گذرد اما هنوز این پروژه ناتمام مانده است.

وی افزود: بارها از تریبون نماز جمعه گچساران نسبت به روند نامطلوب ساخت این پروژه اعتراض کرده‌ام و خواستار تسریع در امر تکمیل آن شده‌ام اما متاسفانه در این خصوص توجهی نشده است.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: متاسفانه در خصوص ساخت و تکمیل مصلای گچساران تلاش‌های ما به جایی نمی‌رسد و کسی به این موضوع توجهی نمی‌کند.

وی گفت: طی سفر اخیر آیت‌الله ملک‌حسینی از گچساران و بازدید ایشان از مصلای این شهرستان مقرر شد تا به سرعت و شبانه روزی کار تکمیل مصلا انجام شود اما عملاً هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

حجازی تاکید کرد: کسی حق دخالت در امور مصلای گچساران را ندارد و من به عنوان امام جمعه این شهرستان اجازه دخالت به کسی در این زمینه را نمی‌دهم.

وی خاطرنشان کرد: با لطف مردم و کمک امام زمان (عج) نسبت به تکمیل مصلا اقدام می‌کنیم و هفته دیگر نیز نماز جمعه در کانون بسیج گچساران برگزار نمی‌شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها