نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. دى 1392 - 16:04
ستاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید دستاوردهای نظام را به افتتاح چند پروژه و یا کلنگ‌زنی آنها محدود کنیم بلکه آنچه مهم و بسیار پراهمیت است دستاوردهای ویژه نظام و انقلاب است.

به گزارش آفتاب جنوب ،به نقل از فارس،  سیدموسی خادمی صبح امروز در نخستین جلسه ستاد دهه فجر استان که با حضور حجت‌الاسلام محمد رضایی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر در استان باید در شأن این روز‌ها برگزار شود تا اهمیت و ارزش دهه فجر را آن گونه که شایسته است به جوانان و آینده‌سازان کشورمان بشناسیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اجرای برنامه‌های دهه فجر برای دانش‌آموزان و نوجوانان شادی و شعفی مضاعف را به ارمغان بیاوریم تا برای همیشه خاطرات این روز‌ها در ذهن و جان آنها نقش ببندد.

خادمی با بیان اینکه ما تاکنون نتوانسته‌ایم حق این روزهای بزرگ و سرنوشت‌ساز تاریخ انقلاب را آن طور که شایسته است ادا کنیم، افزود: تکراری نبودن برنامه‌ها، مردمی کردن مناسبت‌ها و جشن‌های دهه فجر از جمله مواردی است که ما در انجام آن کم‌توفیق بوده‌ایم.

خادمی برنامه‌ریزی و تصمیم‌سازی برای حضور باشکوه مردم در برپایی ایام‌الله دهه‌ فجر را حق مردم و لازمه این ایام دانست و خاطرنشان کرد: حقیقتاً عملکرد ما حق این روزهای بزرگ نبوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ایام دهه فجر باید موج شادی و احساس همبستگی را در میان مردم ببینیم، تصریح کرد: باید برای شاد برگزار شدن این ایام تلاش مضاعف و با برنامه‌ریزی صحیح پیش برویم.

خادمی با بیان اینکه هر کمیته باید حداقل یک ابتکار جدید داشته باشد عنوان داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در فلسفه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نهفته است.

وی با اشاره به لزوم بحث عمیق پیرامون دستاوردهای معنوی نظام گفت: نباید دستاوردهای نظام را به افتتاح چند پروژه و یا کلنگ‌زنی آنها محدود کنیم بلکه آنچه مهم و بسیار پراهمیت است دستاوردهای ویژه نظام است. استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبیین اینکه دستاوردهای نظام اسلامی خاص خودش است، گفت: تئوری اقتضای نظام ما، جهان‌بینی و نوع سیاست ما در مقابله با استکبار جهانی، مدیریت مسائل مختلف بین‌المللی، نوع نگاه به نظام سلطه و نگاه به انسان و جایگاه فرد و جامعه و حقوق آنان از جمله دستاوردهای خاص و ویژه انقلاب اسلامی است.

 وی خاطرنشان کرد: همه دستگا‌ه‌ها و نهاد‌ها در برگزاری باشکوه سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی تعامل و همکاری و تلاش لازم را داشته باشند تا این دهه در استان به نحو مطلوب و شایسته برگزار شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها