نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. اسفند 1402 - 17:43
اشک های دلاویز در همایش بزرگ ایثارگران:
اگر به گفته‌هایشان اعتقاد داشتند؛ وارد انتخابات نمی‌شدم!
نامزد انتخابات حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت: امروز از تریبون برخی‌ها؛ خیلی از واژه‌ها و جملات مقدس، مذهبی و ارزشی مطرح می‌شود خدا را شاهد می‌گیرم چون شناخت مستقیم از این آقایان دارم اگر به 20 درصد این گفته‌های خودشان اعتقاد داشتند بنده وارد انتخابات نمی‌شدم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، همایش بزرگ ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان، پیشکسوتان جهاد و شهادت (حمایت از جبهه نیروهای انقلابی) حامی «ساسان دلاویز» در تالار ستاره شب گچساران برگزار شد.

ساسان دلاویز، نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی دارای عزت، افتخار و اقتدار است مرهون قطره‌قطره خون شهداست و هرچه داریم به برکت خون شهدا و عظمت خانواده‌های شهداست که بر دستان همه آن‌ها بوسه می‌زنم.

وی افزود: در شهرستان باشت این افتخار را داشتم که همسایه خانواده حسینی باشم، شهید هدایت الله حسینی علاقه زیادی به بنده داشتند و در دوران کودکی هر وقت وارد مسیر منزل پدری‌شان می‌شدند ما و دیگر بچه‌ها را سوار موتورش می‌کردند و چرخی در اطراف می‌زدیم.

اشک‌های دلاویز در جمع خانواده شهدا

دلاویز ادامه داد: در آن روزها ایشان نکته‌ای گفتند که ساسان چقدر من را دوست داری؟ که در پاسخ گفتم خیلی زیاد. ایشان در جمله دیگری پرسیدند که اگر به جبهه رفتم و شهید شدم چی؟ بنده هم گفتم که خیلی ناراحت می‌شوم. دلاویز در این لحظه بغضش ترکید و اشک ریخت و گفت که این جمله ایشان هیچ‌وقت فراموشم نشد.

لطف خدا را احساس می‌کنم

نامزد انتخابات حوزه انتخابیه گچساران و باشت تصریح کرد: عظمت شهدا همیشه عامل وحدت، اقتدار و عزت بوده است. هرلحظه که از این فضای انتخابات را پشت سر می‌گذاریم برای بنده درس و تجارب عجیبی است و با همه وجود دارم دست و لطف خدا را احساس می‌کنم و همه شما عزیزان همه موضوعات را می‌دانید.

گفتمان انقلاب پیروز قطعی انتخابات

وی اظهار کرد: امروز گفتمان انقلاب به برکت خون شهدا پیروز قطعی انتخابات است چراکه در اردوگاه مایکی از ماندگارترین وحدت‌ها شکل‌گرفته است، البته بین بچه‌های انقلاب و عزیزان ریشه‌دار جریان اصولگرا و انقلاب نیز هیچ‌وقت عداوت و دشمنی نبوده است اگر هم اختلاف‌سلیقه‌هایی در رفتار بوده اما همه این عزیزان بر اصول و ارزش‌های انقلاب، شهدا و ولایت به‌طور یقین ثابت‌قدم هستند و افتخار هم می‌کنیم.

دلاویز یادآور شد: اما اینکه در جریان این انتخابات این وحدت در اردوگاه جریان انقلاب شکل‌گرفته است، پس یک پیروزی قابل‌بیان و قابل افتخاری است ولی اینکه رقیب، جریان رقیب و نامزد رقیب در تمامی سخنرانی‌ها مرتب از التزام به ولایت، انقلاب و شهدا می‌گویند این موضوع خود برای ما و جریان انقلاب یک پیروزی قطعی است.

نامزد انتخابات حوزه انتخابیه گچساران و باشت تصریح کرد: من فقط متعجب هستم که اگر این اعتقاد به‌نظام، به ولایت، ارزش‌های اسلامی و انقلابی را عزیزان اخیراً در سخنرانی‌های خود بیان می‌کنند و می‌دانند که فقط با سوارشدن به همین سفینه نجات است که می‌توانند به مسیر آرامش برسند و دیگر مسیرها مسیر سقوط است. لذا تعجب می‌کنم وقتی بر صندلی‌های قدرت به همراه دوستانشان تکیه می‌زنند چرا مجدداً از این مسیر فاصله می‌گیرند!

چرا این‌همه خون به دل ولایت کرده‌اید

وی افزود: پس اگر مسیر ولایت، شهدا و مسیر انقلاب همان مسیر عاقبت‌به‌خیری است که این‌چنین هم هست پس چرا این‌همه خون به دل ولایت و خانواده‌های شهدا کرده‌اید، چند بار حضرت آقا به‌ضرورت بازنگیری موضوعات بودجه‌ای کشور تأکید کردند و اما حضرت آقا در چه شرایطی این مسئله را بیان کردند؟ در شرایطی که مسئولیت‌های بودجه‌ای در اختیار همین تفکر بوده است و این کدها را باید جریان انقلابی خیلی موردتوجه قرار دهد.

اگر به گفته‌هایشان اعتقاد داشتند، وارد انتخابات نمی‌شدم

نامزد انتخابات حوزه انتخابیه گچساران و باشت بیان کرد: امروز از تریبون برخی‌ها؛ خیلی از واژه‌ها و جملات مقدس، مذهبی و ارزشی مطرح می‌شود خدا را شاهد می‌گیرم چون شناخت مستقیم از این آقایان دارم اگر به 20 درصد این گفته‌های خودشان اعتقاد داشتند بنده وارد انتخابات نمی‌شدم!

قول بزرگ به خانواده ایثارگران

دلاویز گفت: من به‌عنوان یک جوان انقلابی این قول را می‌دهم که هیچ خانواده شهید و ایثارگری در گچساران و باشت در طول 4 ساله نمایندگی بنده در مجلس شورای اسلامی دغدغه اشتغال نخواهد داشت، ضمن اینکه نهایت اهتمام را باید در بحث قانون‌گذاری و نظارت بر قانون داشته باشیم و مواد قانونی که امکان حمایت از خانواده‌های شهدا و ایثارگر را داشته باشد در مجلس به بهترین شکل عملیاتی خواهیم کرد.

 وی در پایان افزود: ان‌شاءالله این جمع در 12 اسفندماه پیروز قطعی انتخابات هستند.

تصاویری از این همایش را نظاره‌گر باشید.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها