نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. اسفند 1402 - 16:55
نطق انتخاباتی غلامرضا تاجگردون کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در نطق انتخاباتی‌اش گفت: خدا را شاکرم که توفیق یافتم یک‌بار دیگر در کنار شما مردم قرار بگیرم و پس از چهار سال گذشتِ تلخی‌ها، باز شمارا ببینم و راهی که باهم آغاز کردیم باهم ادامه خواهیم داد.

وی افزود: امروز اولین نطق رسمی انتخاباتی فرزند شماست و شما مردمان عزیز اگرچه من را با عقل و فکر و هر نگاه دیگری برگزیدید اما وظیفه‌دارم نوع نگاهم‌ را نسبت به میهن ،نظام، مردم، روابط بین‌الملل و... بدانید و این حق شماست.من فرزند این دیار خود را فرزند این نظام می‌دانم و فارغ از نوع  نگاه و اندیشه برگرفته از نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانم.

تاجگردون ادامه  داد: آنچه که امروز می‌بینیم و خواهیم دید باید پشت این سه واژه جمهوری اسلامی ایران باشد.آنچه به آن عشق داریم ایران قوی است و ملتزم به اصول دین، انقلاب و ضرورت‌های نظام و توجه به ساختن ایرانی قوی و متعهد به قطره‌قطره خون شهیدان هستم و اگر غیرازاین موارد باشد خائن هستم.

وی ادامه داد: معتقدم حاکمیت اخلاق بالاترین رکن و ویژگی برای انسان، دولت و جامعه است و اخلاق سرلوحه هر حکمی است توجه به همه افراد با هر نوع نگاه سیاسی را وظیفه خود می‌دانم.

تاجگردون در ادامه در خصوص روابط بین‌الملل گفت: به‌جز کشور غاصب اسرائیل (رژیم صهیونیستی) با دیگر کشورهایی که به حدود کشورمان تعرض نداشته باشند آن‌هم با حفظ تمامیت ارضی و آرمان‌های انقلاب پایبند خواهیم بود.اگر روزی در مجلس خلاف آن را ثابت کردم شما حق‌دارید که بگویید خلاف عمل کردم.

وی افزود: اعتقاددارم مسیر اقتصادی کشور مواجه با مشکل شده است، این مسیر باید اصلاح شود نوع نگاهم به دولت منتخب مردم به‌حکم عقل، قانون و فرمان رهبری نوع نگاه همکاری، گشودن گره‌ها، رفع اختلاف‌ها و انتخاب بهترین مسیر برای بهبود زندگی مردم است؛ اما تاجگردون که سه بار از شما رای گرفت؛ چه دولت دوست باشد و چه دولت غیر همفکر باشد به‌حکم رأی شما مردم به خودم هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهم که وکیل الدوله باشم هرچند قبلاً هم نبوده‌ام، گلویم را حلقوم شما قراردادم و قلمم را به دست شما نگاشتم و آنچه را که لایق مردم استان بود ادا کردم که امیدوارم خداوند و مردم راضی باشند و ای خدا تو شاهدی جز برای رضای تو و احقاق حق این ملت در مجلس نه نوشتم و نه گفتم و خود را وکیل ملت می‌دانم با هر دولت و مجلسی باشد و این راهبردها نوع نگاه من است.آن‌هایی که می‌خواهند با اندیشه رأی دهند بدانند این نگاه من است .

این کاندیدای انتخابات مجلس عنوان کرد: چهار سال از نتیجه انتخابات دوم اسفندماه سال ۹۸می‌گذرد چهار سالی که برایمان سخت بود و کشمکشی به‌ناحق اتفاق افتاد و نگویید این حقش بود هرچه خواستید نوشتید و گفتید و اخلاق و دین را رها کردید و آخرتتان را سوختید و حتی حاضر نشدید بگویید ما چهار سال پیش اشتباه کردیم، آناتی  سینه سپر کردید که چهار سال پیش درست عمل کردید من تاج گردون فرزند لر اعتقادم این است به‌حکم شما به مجلس ورود کردم به دیدن پولی دلم نلرزید و ایستادم به‌پای صداقت و صلابت مردمی که انتخاب کردید.

وی افزود: یعنی چه که کسی بیش از ۳۰سال در مناسب حکومتی باشد و این‌همه فساد داشته باشد و کسی هم نگیرد؛ تلخ و سخت بود برای همه ما و نتیجه همه سختی‌ها و صبر و متانت این مردم امروز است، پس بدانیم عزیزان تلخی‌ها را باید جبران کنیم، خیلی‌ها حرف زدند و برخی‌ها هم آمدند و گفتند که ما اشتباه کردیم.شما چطور می‌خواهید آخرت را جواب بدهید و حق این مردم را ضایع کردید اما بنده به سهم خودم بخشیدم.خداوند به بنده این توان را داد که برخی را ببخشم، برخی توان دیدن این را نداشتند که یک لر دهاتی کنارشان بنشیند اما کینه به دل گرفتند و حق این ملت را ضایع کردند.

تاج گردون گفت: متأسفانه امروز عده‌ای تهمت می‌زنند که تاج گردون به شورای نگهبان رشوه داده است که تأیید شود و تفاوت رعایت اصول و التزام به عمل اینجاها خودش را نشان می‌دهد.من پای مملکتم ایستاده‌ام، پای آرمان‌های حاج قاسم سلیمانی ایستاده‌ام، مردم ما خوب‌اند من قربانی افکار، اعتقادات و التزامم شدم که حاضر نشد رأی خودش را بفروشد و جالب است کسانی که قربانی آن نوع نگاه شدند امروزه به دست کسانی به مسلی می‌روند که آخرین تیر را به قلبشان می‌زنند و متوجه نمی‌شوند.

وی ادامه داد: مگر شورای نگهبان با کسی تعارف دارد؛ با رئیس‌جمهور و هیچ شخصی تعارف ندارد و  امروز هم برای مردم به صحنه آمدم . آمده‌ام که بگویم می‌شود پلمپ تونل دیل را برداشت و پروژه‌های آبیاری گچساران و باشت را به ثمر نشاند، پروژه‌ها را باهم ادامه خواهیم داد و یک اراده می‌خواهد یک همفکری می‌خواهد قبول دارید که باید انجام شود، تعارف نداریم و حق ملت را نمی‌شود با تعارف گذشت کرد، نسل در حال عوض شدن است و ما وظیفه‌داریم انتقال بین نسل انجام دهیم و باید تجربه‌مان را به‌درستی به نسل بعد انتقال دهیم نه با کینه و عداوت.

تاجگردون گفت: نسل جوان باید بداند که نماینده شهرش را ناسزا می‌گویند اما لبخندش را رها نمی‌کند ما می‌گوییم تو بر ما ناسزا گو اما ما می‌خندیم و ما باهم پرواز می‌کنیم و اوج می‌گیریم و اما تو بر پشت ما منقار زن، خواستم بگویم گاو نر می‌خواهد و مرد کهن اما شاید دور از ادب باشد مواظب باشید آنانی که یک‌بار تو را به مسلخ بردند مجدداً تو را بار دیگر به مسلخ می‌برند و ذبحت می‌کنند و کسی مثل تاجگردون نیست که یاری‌ات کند پس نخبه پروری در شعار نیست.

وی افزود: این‌همه بشکه نفت صادر می‌کنیم و دو سال است حق مناطق نفت‌خیز را تقلیل دادند و کسی هم‌صدایش در‌نمی‌آید، فساد این نیست که پولی را بخوری بلکه فساد اندیشه، فکر و قلم بسیار سنگین‌تر است، نخبگی در پیدا کردن راه فساد نیست و این نیست که فکر و اندیشه‌ات را اجاره بدهی نخبگی این است که  به مردم خدمت کنی، این روزها در هر محفلی که قرار گرفتم یک خواسته داشتند و آن‌هم مشکلات بیکاری و اشتغال بود و اگر شما می‌توانید بهتر از من انجام دهید پس مردم انتخاب می‌کنند.من حق‌دارم به‌عنوان یک گچسارانی مطالبه حق را بکنم مگر گچساران چقدر بیکار دارد؟

تاجگردون گفت: عزیزان بار من ده برابر شده است و نسل بیکار بیشتر شده است یعنی ما حق نداریم نازک‌تر از گل به شما بگوییم آقایان اگر بهتر از من برای اشتغال جوانان برنامه دارید بسم‌الله.

وی افزود: این خطه تاریخ طولانی دارد و این سرمایه اجتماعی باید برگردد، چهار سال چون کوه پشت من ایستادید اینکه بتوان مطالبات را دنبال کرد ساده نیست، نهادهای تخصصی متزلزل شده و آش بسیار شور شده است از بس افراد را جابجا کردید.شهردار دوگنبدان از گذشته درس بگیرید و این کار را با این شهر نکنید.

این نامزد انتخابات مجلس ادامه داد: رأی تاجگردون قطعی است و ۷۰ تا ۸۰درصد رأی میاورد .اگر من مهمان کسی می‌شوم احترام به افراد و بزرگانی است که با من نبودند و با شما بودند و حکم ادب این است چون انسان‌های محترمی هستند.در هر شرایطی رأی شما بیشتر از ۲۳هزار نفر نبود و رأی آن‌ها به رأی تاج گردون اضافه می‌شود.

وی افزود: این نظام و حکومت بدون این مردم هیچ نمی‌ارزد.کی تا حالا آمریکا و اینترنشنال دوستدار مردم ایران شده‌اند که می‌گویند مردم در انتخابات شرکت نکنند پس حضور مردم یعنی رفع مشکلات و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی.ایران اگر قوی و باعزت است به خاطر مردم است.

تاجگردون گفت: مگر در این شهر به‌جز خدمت از بنده چیزی دیده‌اید چرا برخی به پدر و مادرم توهین می‌کنند از گل نازک‌تر هم نگفتیم. چرا شمشیر می‌زنید.

وی در پایان گفت: از امروز اعلام می‌کنم ما پیروز انتخابات هستیم.

انتهای خبر/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها