نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. بهمن 1402 - 12:26
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:
دشمنان از صدور انقلاب به کشورهای آزادی‌خواه ترس دارند
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی دارای مؤلفه‌های هویتی بی‌نظیری است که برخلاف دیگر انقلاب‌ها نیز بالنده‌تر و توفنده‌تر به مسیرش تا ایجاد تمدن نوین اسلامی ادامه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی صدر، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در گچساران گفت: آن‌کسانی که انقلاب را درک کردند باورشان این است که خصوصیات و ویژگی‌های بعثت پیامبر اکرم (ص) را این انقلاب عظیم دارد.

وی افزود: پیامبر (ص) از ابتدای بعثتشان انسان‌سازی را آغاز کردند و خود اول بنده خدا و رسول خدا شدند بنابراین اولین گام انقلاب نیز انسان‌سازی بود و انقلاب نیز انسان‌های بزرگی تراز اسلام ناب محمدی (ص) پرورش داد و عزت و افتخار امروزمان به برکت خون شهداست.

حجت‌الاسلام حسینی صدر اظهار کرد: حضرت امام انقلاب کردند و امروز به برکت مکتب انقلاب اسلامی در جهان سربلند هستیم. حضرت امام (ره) حکومت را تشکیل دادند و در همان ابتدا در فکر ساختن حکومت اسلامی بودند لذا حفظ و استمرار انقلاب اسلامی را پایه‌ریزی کردند و امام (ره) فرهنگی را به وجود آوردند که از دستاوردهای انقلاب صیانت خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال بختیاری گفت: امروز راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در سراسر کشورمان پرده از این حقیقت برمی‌دارد درحالی‌که امروز الهام‌بخشی انقلاب را در اقصی نقاط عالم مشاهده می‌کنیم، البته تنها انقلابی که در دنیا الهام‌بخش است و طرفدارانی دارد همین انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در همان روزهای اول به مقابله با نظام سلطه پرداخت، انقلابی که دارای مؤلفه‌های هویتی بی‌نظیری است که برخلاف دیگر انقلاب‌ها ماندگار و جاودانه است و هرروز هم بالنده‌تر و توفنده‌تر به مسیرش در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام حسینی صدر تصریح کرد: امروز مسئله غزه بسیار حائز اهمیت است و در انقلاب اسلامی گفتمان مقاومت شکل گرفت و امروز هم مردم فلسطین با تأسی از گفتمان مقاومت و به برکت نظام اسلامی، رژیم صهیونیستی را مستأصل کرده است و عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست و آن‌ها را ضربه‌فنی کرد.

وی افزود: یکی از مسئولین رژیم صهیونیستی به‌صراحت بیان کرد که طوفان الاقصی اسراییل را با خاک یکسان کرد و امروز اسراییل تنزل جهانی پیداکرده است. اگرچه امروز فلسطینیان با موشک به جنگ رژیم غاصب رفته‌اند و قدرت‌های بزرگ را به خاک ذلت نشانده‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی صدر اظهار کرد: باید توجه کرد که هجمه طوفان الاقصی همه قدرت‌های بزرگ را به خاک مذلت کشانید، رژیم صهیونیستی دائم به قدرت اطلاعاتی‌اش می‌نازید اما در عملیات طوفان الاقصی بی‌آبرو شدند و رزمندگان حماس ضربه مهلکی به آن‌ها زدند و از تمام سامانه‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم غاصب عبور کردند درحالی‌که تمام تجهیزات فلسطینیان هم بومی خود نوار غزه است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال بختیاری گفت: طوفان الاقصی از جلوه‌های صدور انقلاب اسلامی است امروز یمنی‌ها ضربات کاری به اسراییل وارد کرده‌اند و این الهام گیری از انقلاب اسلامی است و این همان معنای صدور انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: اما در خصوص انتخابات نیز امام (ره) به‌کرات می‌فرمودند که مجلس در رأس امور است و اگر مجلس سالم باشد نظام هم زودتر به اهدافش خواهد رسید، بنابراین مبانی همه مصوبات مجلس باید اسلام باشد هرچند مجلس باید استکبارستیز باشد.

حجت‌الاسلام حسینی صدر تصریح کرد: ایستادگی در مقابل قدرت‌های بزرگ از وظایف مجلسیان است و مجلس باید متشکل از چنین عناصری باشد و یک نماینده مجلس باید مسائل ملی را بر مسائل قومی و طایفه‌ای ارجحیت بدهد و لذا همه مردم باید در انتخابات مواظب باشیم و افراد اصلح را به مجلس بفرستیم.

وی افزود: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در انتخابات، چهار‌ راهبرد رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات است که همه آحاد ملت باید به فرمایش رهبر انقلاب عمل کنیم و جامه عمل بپوشانیم پس حضور حداکثری در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها