نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. بهمن 1402 - 14:25
همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار شد؛
شادی دهه نودی های گچساران در جشن انقلاب+ تصاویر
دانش‌آموزان گچسارانی با یک عالمه جیغ، سوت، دست و هورا سرود «ایران ای مهد ایمان» خواندند و نوای پیروزی انقلاب را با برافراشتن پرچم‌ سه رنگ کشورمان جشن گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، جشن بزرگ غنچه‌های انقلاب همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دانش آموزان دبستان دخترانه شهدای صنعت نفت گچساران پرشور و نشاط برگزار شد و یک روز خاطره‌انگیز را برای آن‌ها رقم زد.

امروز دبستان شهدای نفت گچساران شاهد نمایشی باشکوه از دختران دانش‌آموزی بود که هرچند سن و سال آن‌ها به دوران انقلاب نمی‌رسد، اما آنچه از این بهار جاودان به یاد دارند حاصل آموزه‌های دوران مدرسه است و همه‌شان مشتاقانه در کلاس درس انقلاب حاضر بودند.

ابتدا این جشن با سخنرانی «خانم قنبری» مدیر مدرسه به جهت آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا برگزار شد و دراین‌بین معلمان نیز شاگردان خود را همراهی و همگی با خواندن سرود ملی جمهوری اسلامی نمایشی از اقتدار این مرز پرگهر را ترسیم کردند.

مدیر مدرسه از رهبری حضرت امام (ره) گفت تا طلوع انقلاب، از عزت و آزادی گفت تا استقلال و سربلندی. خانم مدیر گفت: عزیزانم یادتان باشد که این مرزوبوم بزرگانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی را دارد که همه باید در مکتبش شاگردی کنیم چراکه رویش‌های انقلاب اسلامی باوجود و حضور شما محقق خواهد شد.

ادامه جشن هم دانش‌آموزان با یک عالمه جیغ، سوت و دست و هورا به‌علاوه دل‌خوش سرود «ایران مهد ایمان» خواندند و نوای پیروزی انقلاب را با برافراشتن پرچم‌ سه رنگ کشورمان جشن گرفتند؛ اما شور و شعف دانش‌آموزان و طنین نوای «الله‌اکبر» تفسیر امروز جشن انقلاب در دبستان شهدای نفت بود، دانش‌آموزان قد و نیم قد یاد امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب را گرامی داشتند و همه با لحن کودکانه پیروزی انقلاب و شکوه روزهای عزت و افتخار ایران اسلامی را فریاد می‌زدند، فریادی که تا آن دور دورها جریان داشت، آن‌قدری دور که هیمنه پوشالی دشمنان را شکست و ایران آباد و آزاد ورد زبان‌ دهه نودی‌ها شد.

امروز جشن عید انقلاب سراسر شادی و شور شده بود؛ دکلمه خوانی، اجرای سرودهای انقلاب، شعرخوانی، اجرای مسابقات سرگرمی، اهدای جوایز و کلی برنامه شاد مهمان چشمان نوگلان ابتدایی بود و درس‌ومشق دانش آموزان هم تولد 45 سالگی انقلاب. امروز همان بچه‌هایی که دهه نودی گفته می‌شوند پای کیان و آرمان‌های انقلاب مهر تائید زدند تا ثابت کنند دانش آموزان همچون دیگر اقشار ملت بزرگ ایران، انقلابشان را دوست دارند و به آرمان‌هایش افتخار می‌کنند.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها