نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. بهمن 1402 - 18:55
مرحله یک شانزدهم نهایی فوتبال جام حذفی؛
دیدار پرسپولیس با نفت وگاز گچساران لغو شد
دیدار پرسپولیس با نفت و گاز گچساران در جام حذفی که مقرر بود روز جمعه ۲۰ بهمن‌ماه جاری برگزار شود، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با اعلام سازمان لیگ؛‌ با توجه به اهمیت ادامه حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا و همچنین همکاری با باشگاه‌هایی که بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار داده‌اند و همچنین درخواست رسمی باشگاه پرسپولیس که سه بازیکن در اردوی تیم ملی در قطر دارند،  دیدار پرسپولیس و نفت و گاز گچساران در جام حذفی که مقرر بود روز جمعه ۲۰ بهمن برگزار شود، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

در همین راستا نیز بازی‌ مس‌ رفسنجان و استقلال تهران در جام حذفی به دلیل حضور دو بازیکن استقلال در اردوی تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا نیز لغو شد.

پیش‌ازاین نیز اعلام‌شده بود که باشگاه سپاهان اصفهان که پنج بازیکن در تیم ملی فوتبال دارد و با توجه به درخواست رسمی این باشگاه مبنی بر لغو دیدار با شمس آذر ، مسابقه دو تیم نیز در تاریخ جمعه ۲۰ بهمن‌ماه لغو و به زمان دیگری موکول شده بود.

 بر این اساس تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مرحله یک شانزدهم نهایی فوتبال جام حذفی کشور در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس تهران خواهد بود.

 گفتنی است نفت و گاز گچساران با هدایت پیروز قربانی پیشکسوت باشگاه استقلال تا اینجای رقابت‌ها نتایج خوبی در لیگ دسته یک فوتبال (جام آزادگان) کسب کرده است.

 

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها