نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. بهمن 1402 - 10:37
پیش بازی خوشه طلایی ساوه با نفت و گاز گچساران؛
نفتی ها به دنبال شروعی مقتدرانه در نیم‌فصل دوم
نفت و گاز گچساران تیمی یکدست، باانگیزه و پرانرژی عصر جمعه نخستین بازی نیم‌فصل دوم لیگ دسته یک فوتبال را مقابل خوشه طلایی آغاز می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با شروع مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور طلایی پوشان نفت و گاز گچساران با آمادگی کامل برای حضور هر چه‌بهتر در نیم‌فصل دوم آماده‌شده‌اند.

دریکی از این دیدارها تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در اولین دیدار خود خارج از خانه در شروع نیم‌فصل دوم به مصاف تیم خوشه طلایی ساوه خواهد رفت.

نفت و گاز گچساران در پایان نیم‌فصل اول با کسب ۲۷ امتیاز (۷ برد، ۶ تساوی و ۴ شکست) در رتبه ششم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک قرار گرفت و خوشه طلایی ساوه با کسب ۱۵ امتیاز (۴ برد، سه تساوی و ۱۰ شکست) در رتبه پانزدهم لیگ  قرار دارد.

شاگردان پیروز قربانی در تیم نفت و گاز گچساران در نیم‌فصل اول در هشت مسابقه خارج از خانه توانستند ۱۰  امتیاز باارزش به دست آورند (۲ برد، ۴ تساوی و دوشکست) و در آن‌سوی میدان شاگردان اکبر کرمی در ۹ دیدار خانگی فقط ۱۲ امتیاز به دست آوردند (۵ شکست، ۴ برد).

نفتی‌های گچساران در ۸ دیدار خارج از خانه تا پایان نیم‌فصل ۸ گل را وارد دروازه حریفان کردند  و ۷ بار نیز دروازه خود را بازشده دیدند. خوشه طلایی ساوه نیز در دیدارهای خانگی خود عملکرد خوبی نداشته و فقط ۹ گل وارد دروازه حریفان کردند و ۱۳ بار توپ از خط دروازه این تیم رد شد.

نکته جالب در خصوص این مسابقه مسافرت دوباره شاگردان پیروز قربانی به شهر آستارا جهت دیدار با خوشه طلایی ساوه است که با تصمیم کمیته مسابقات سازمان لیگ با توجه به آماده نبودن زمین شهر ساوه این دیدار در شهر آستارا برگزار خواهد شد.

بازیکنان این تیم به‌خوبی می‌دانند که برای رسیدن تیمشان به این جایگاه در سطح حرفه‌ای فوتبال کشور تلاش‌ها و زحمات فراوانی کشیده شده است.

تیم تحت هدایت پیروز قربانی که این روزها از حمایت بسیار خوب مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بهره‌مند بوده و تلاش‌های مدیرعامل باشگاه فوتبال و مسئولان تیم، در کنار حمایت مردم، هواداران و رسانه‌ها برای موفقیت آن مشهود بوده است و بدون شک برای کسب جایگاه شایسته در لیگ دسته اول به ادامه این تلاش‌ها و همدلی نیاز دارد.

گفتنی دیدار دو تیم خوشه طلایی ساوه و نفت  گاز گچساران روز جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴ در ورزشگاه وحدت شهر آستارا برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها