نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. بهمن 1402 - 13:43
امام جمعه گچساران گفت:سنت و حرکت انقلاب اسلامی در امتداد سنت و حرکت همه انبیا و اولیای الهی شکل گرفت و انقلاب اسلامی در سایه دین، تبعیت از ولایت، استقامت و ایستادگی مردم محقق شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سید عنایت هاشمی منش،امام جمعه گچساران در آیین تجدید میثاق با شهدای انقلاب که با حضور اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد، با اشاره به رمز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حقیقتا دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش‌های اسلامی است حضرت امام(ره)برای ایران اسلامی؛ اقتدار، عزت و استقلال آوردند و دهه فجر به ملت بزرگ ایران عظمت داد و با پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران تبدیل به الگویی ارزشمندبرای جهانیان شده است.

وی افزود:سنت و حرکت انقلاب اسلامی در امتداد سنت و حرکت همه انبیا و اولیای الهی شکل گرفت و انقلاب اسلامی در سایه دین، تبعیت از ولایت، استقامت و ایستادگی مردم محقق شد و امروز هم توانسته است که  عظمت و شکوه را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:دهه فجر در حقیقت دهه جشن و پیروزی ملت قهرمانی است که توانست بر سرنوشت خود تکیه کند و آنرا تغییر داد .مردم ایران با همدلی ، اتحاد ، انسجام و با توکل بر خداوند متعال  راه انبیا و اولیای الهی را ادامه دادند و پوزه نظام استکباری را به خاک مالیدند.

حجت الاسلام هاشمی منش اظهارکرد:انقلاب اسلامی در سایه رهبری الهی، دین باوری و استقامت مردم تحقق پیدا کرد و حضرت امام (ره) با حمایت و همراهی مردم و همچنین بر پایه دین مداری، عقلانیت و خِرد انقلاب را به ثمر نشاندند در حالی که امروز به عینه دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را شاهد هستیم.

وی افزود:امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا است و معتقدیم که شهدا زنده اند و بر اعمال و رفتار همه ما نظاره گر هستند.انقلاب اسلامی به همه ما فهماند که باید با مردم با صداقت رفتار کرد و با علم به آینده روشن و امید دادن به آینده بهتر و حرکت در مسیر انبیا و اولیا و همچنین پیروی از ولایت فقیه می توان به سر منزل مقصود رسید.

امام جمعه گچساران ادامه داد:انقلاب به ما فهماند اگر در اهداف مان صادق باشیم بدون شک خداوند هم یاری گر مان خواهد بو .و امروز ضمن بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب به نسل جوانمان به این باور برسیم که با حضور در عرصه های مختلف و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، انقلاب را به دست صاحب اصلی اش حضرت صاحب الزمان (عج)برسانیم.

حجت الاسلام هاشمی منش در پایان هم گفت: انقلاب اسلامی طعم عزت در سایه نظام اسلامی را به مردم ایران چشانید،لذا مردم و مسئولین باید در حفظ این عزت تلاش کنند و آن را به نسل‌های بعدی انتقال دهند.امروز حضور در عرصه های مختلف انقلاب بسیار موثر است وحدت کلمه در ۱۱اسفندماه امسال بار دیگر می تواند شیرینی دهه فجر را برای ملت ما دوچندان کند و با مشارکت حداکثری در انتخابات آینده بازهم دشمنان نظام اسلامی را مایوس کنیم.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها