نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. بهمن 1402 - 10:17
زنگ انقلاب در مدارس سراسر کشور به صدا درآمد و مراسم نمادین گلبانگ انقلاب نیز در دبستان دخترانه آسیه گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،همزمان با آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور دانش آموزان و مسئولان گچساران زنگ انقلاب به‌صورت نمادین در دبستان دخترانه آسیه این شهرستان نواخته شد.

فرماندار گچساران در این آیین، دانش آموزان را نقش‌آفرینان حوادث مهم تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: کودکان و نوجوانان همگام با پدران و مادران خود برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی تلاش کردند؛ و انقلاب اسلامی با همدلی و اتحاد ملت بزرگ ایران و رهبری امام (ره) به یک رویداد ماندگار جهانی تبدیل شد.

دیهیمی خوب افزود: در حساس‌ترین دوران پیروزی انقلاب قرار داریم و لازم است گام‌های بلندی برای تثبیت اقتدار انقلاب اسلامی هم برداشته شود. اگرچه درخت تنومند انقلاب اسلامی با ازجان‌گذشتگی‌های رزمندگان اسلام و تدابیر رهبر معظم انقلاب روزبه‌روز قوی‌تر و مستحکم‌تر به راهش ادامه می‌دهد.

فرماندار گچساران تصریح کرد: با اجرای برنامه‌های متفاوت دهه فجر را گرامی داشته و به دشمنان ایران اسلامی نشان می‌دهیم محکم‌تر از گذشته پای آرمان‌های انقلاب و شهدا و حمایت از ولی‌فقیه ایستاده‌ایم و حضوری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین صندوق‌های اخذ رأی در انتخابات ۱۱ اسفند خواهند داشت.

با توجه به اینکه ۱۲ بهمن امسال مصادف با روز پنج‌شنبه است و مدارس روز پنج‌شنبه تعطیل هستند، زنگ انقلاب، امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن نواخته شد.

تصاویری را مشاهده کنید.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها