نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. بهمن 1402 - 14:39
رئیس پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی گچساران گفت: :از ابتدای سالجاری تا کنون این مرکز توانست از سوی پزشکان متخصص و عمومی به ۲۱۸هزار نفر بیمار خدمات ارائه کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شیوا اسدی منش در گفت‌وگو با این پایگاه خبری تحلیلی اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات درمانی گسترش خوبی پیدا کرده و بیشتر مناطق حتی روستاها نیز از آن بهره مند هستند.

وی بیان کرد: پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی دارای ۲۵ پزشک شامل عمومی، دندان‌پزشک، متخصصان اعم از قلب، داخلی، اعصاب و روان، چشم‌پزشک، اطفال، رادیولوژی خدمات ارائه می‌دهند.

رئیس پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی گچساران تصریح کرد: از این تعداد پزشک عمومی ١٢ نفر ،دندانپزشک ۵ نفر ،ماما ١ نفر ،متخصص قلب و عروق ٢ نفر، متخصص داخلی ٢ نفر ،متخصص اطفال ١ نفر ، پزشک سونوگراف و اعصاب و روان نیز هرکدام ۱ نفر در این مرکز فعالیت می کنند.

اسدی منش عنوان کرد:از ابتدای سالجاری تا کنون این مرکز توانست از سوی پزشکان عمومی به ۲۰۰هزار نفر بیمار خدمات ارائه کند.

وی گفت:  در همین مدت زمان عنوان شده پزشکان متخصص پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی گچساران ۸هزار نفر دندانپزشکان، ۳ هزارو ۷۰۰ نفر ماما،اطفال ۲ هزار نفر، روانپزشک هزار نفر، داخلی ۳ هزار نفر،قلب هزار نفر بیمار را ویزیت کردند.

رئیس پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی گچساران خاطرنشان کرد: این مرکز از اواسط بهمن ماه سال گذشته ۳ شیفت فعالیت می کند.

اسدی منش با اشاره به خدمات موثر این مرکز به بیماران بیان کرد: روزانه حدود  ٨٠٠ الی ١٠٠٠ نفر مراجعه به پزشک عمومی، حدود ٢٠٠ نفر مراجعه به دندانپزشک وحدود ۶٠ نفر مراجعه به سونوگرافی را در پلی کلینیک تخصصی گچساران را داریم.

وی افزود: بخش سونوگرافی این مرکز در دوشیفت صبح و عصر فعالیت دارد، داروخانه نیز از ٧ صبح تا ساعت ۲۰ شب به بیمه شدگان خدمات ارائه می دهد .

رئیس پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی گچساران با اشاره به اینکه در این مرکز کمبود دارو و سرم وجود ندارد، ادامه داد: این پلی کلینیک تخصصی در زمان بیماری منحوس کرونا هیج گونه کمبودی از لحاظ نداشته است.

اسدی منش اضافه کرد: پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی گچساران بااعتباری بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال با زیربنای سه هزار و ۸۰۰ متر در بهمن سال 1400 افتتاح شد.

وی گفت: در پلی کلینیک تخصصی گچساران پزشک نیز در سه شیفت شبانه روزی پذیرای بیماران است.

انتهای خبر/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها