نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. دى 1402 - 0:15
این ها سوالاتی است که پیش از خرید انواع ورق استیل، لوله استیل و سازه هایی از این قبیل باید جواب آن ها را بدانید. نداشتن اطلاعات در این زمینه می تواند سبب شود که خرید شما یا بی کیفیت انجام شود و یا پول زیادی را در ازای آن پرداخت کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، ورق استیل چیست؟ چه گریدهایی در این حوزه وجود دارد؟

هر گرید در کجا استفاده می شود؟ این ها سوالاتی است که پیش از خرید انواع ورق استیل، لوله استیل و سازه هایی از این قبیل باید جواب آن ها را بدانید. نداشتن اطلاعات در این زمینه می تواند سبب شود که خرید شما یا بی کیفیت انجام شود و یا پول زیادی را در ازای آن پرداخت کنید. بنابراین این نکته را همیشه در نظر بگیرید و سپس با توجه به همین اطلاعاتی که به شما ارائه می شود، تصمیم بگیرید که از کجا و چگونه ورق های استیل را خریداری نمایید.

گریدهای ورق استیل

ورق استیل دارای گریدهای مختلفی هستند. هر کدام از گریدهای ورق استیل می توانند در موقعیت و سازه منحصر به فردی استفاده شوند. به همین خاطر نیز باید بدانید که چه گریدهایی از ورقه های استیل وجود دارد و کدام مورد از آن ها می توانند اهمیت بیشتری داشته باشند.

images_1705129469_65a235fdf3eb7.jpg

از جمله پر مصرف ترین و کاربردی ترین ورقه های استیل است. این گرید به دلیل خواص و ویژگی هایی همچون ضد زنگ بودن، مقاومت نسبت به رطوبت، قیمت های پایین تر و همچنین مقاومت نسبت به حرارت و گرما می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. به همین خاطر هم باید بدانید که معمولی ترین گرید در بین ورقه های استیل گرید 304 است.

  • گرید ورق استیل 310

مورد بعدی با نام گرید 310 شناخته می شود. بالاتر بودن درصد یک سری از عناصر همچون نیکل و مولیبدین در این گرید سبب می شود تا خواص و ویژگی های مقاومتی ورقه های 310 بسیار بیشتر از 304 باشد. مسلما در مکان ها و موقعیت هایی که ورقه های استیل باید مقاومت و دوام بالایی داشته باشند، استفاده و خرید گرید 310 می تواند بهتر و مناسب تر باشد.

ورق های بعدی با نام گرید 316 شناخته می شوند. گرید 316 نیز جزو گریدهای نسوز هستند و در برابر حرارت می توانند دوام زیادی داشته باشند. این گرید در زمان ساخت و مراحل نورد گرم، کربن زدایی می شود و درصد کربن را در آن کاهش می دهند. همین کم کردن درصد کربن می تواند سبب شود که دوام ورقه ها نسبت به حرارت و دما بیشتر شود. این در صورتی است که گریدهای 304 و 310 تا این حد نمی توانند مقاومت داشته باشند.

images_1705129483_65a2360bc2ad3.jpg

خرید ورق استیل از فلز پایا

اگر تصمیم قطعی به خرید ورق استیل گرفته اید، فلز پایا بهترین گزینه در این خصوص است. در صورتی که هنوز هم نمی دانید که چه گریدی را باید تهیه کنید، می توانید با کارشناسان مجموعه فلز پایا تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از آن ها دریافت کنید. خرید ورق استیل حتما باید با استفاده از یک سری مولفه ها باشد تا بتوانید بهترین و بالاترین کیفیت ها را خریداری کنید.

خوشبختانه فلز پایا از آن دسته شرکت هایی است که گزینه بسیار مناسبی برای خرید ورق استیل و فلز به شمار می رود. به همین دلیل نیز می توانید به راحتی از این شرکت ورقه های استیل را تهیه کنید و سپس با توجه به همین موضوع می توانید سازه های خوبی را بسازید.

  • توجه به معتبر بودن شرکت

اولین نکته در زمان خرید آن است که حتما به اعتبار شرکت توجه داشته باشید. اعتبار شرکت می تواند نشان دهنده این موضوع باشد که در چه زمانی شرکت تاسیس شده است، تاکنون چه فعالیت هایی را انجام داده است و در حال حاضر چگونه می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. فلز پایا یکی از شرکت های معتبری است که چند سالی را در زمینه خرید و فروش و واردات انواع ورقه های فلزی فعالیت داشته است.

  • توجه به قیمت ورقه ها

نکته بعدی که باید حتما آن را در نظر بگیرید این است که ورقه های استیل چه قیمت هایی دارند. قیمت ورقه های استیل می تواند با توجه به کیفیت ورقه ها، گریدهای مختلف و حتی اندازه ورقه ها متفاوت شود. به همین خاطر نیز بهتر است پیش از خرید کردن حتما قیمت ورقه ها را در شرکت های مختلف بررسی کنید و سپس خرید نهایی را انجام دهید.

  • گریدها و تنوع گریدها

معمولا اگر پروژه سازه ای بزرگی داشته باشید، در هر قسمت از پروژه به یک گرید خاص از شیت های استیل نیاز پیدا می کنید. این مسئله سبب می شود که خرید کردن از یک شرکت خاص برای شما راحت تر باشد. در واقع باید از یک شرکت مشخص شیت ها و ورقه های استیل را خریداری کنید تا هم در زمانتان صرفه جویی کنید و هم بتوانید به بهترین شکل ممکن ورقه ها را در یک سطح کیفیتی خریداری کنید.

  • کمک و مشاوره از کارشناسان

مورد و نکته بعدی در خصوص کمک گرفتن و اخذ مشاوره از کارشناسانی است که در شرکت فروش کار می کنند. به طور مثال کارشناسان بخش فروش در فلز پایا می توانند به تمامی سوالات شما در زمینه خرید انواع ورق استیل پاسخ دهند. از طرفی دیگر نیز گرفتن مشاوره از آن ها به شما کمک می کند تا اطلاعات تکمیلی تر و جامع تری را به دست بیاورید.

  • نحوه ثبت سفارش

حتی نحوه ثبت سفارش نیز در شرکت فلز پایا بسیار آسان و راحت است. در این شرکت می توانید با شماره تلفن 02186120450 تماس گرفته و هم سوالات خود را بپرسید و هم سفارشی که دارید را به ثبت برسانید. با این روش ثبت سفارش دیگر نیازی نیست تا شرکت بروید و زمان خودتان را صرف این کار کنید. به راحتی می توانید ثبت سفارش را گرفته و سفارشات خودتان را درب انبار و یا هر جایی که می خواهید، تحویل بگیرید.

  • کسب اطلاعات بیشتر

گاهی اوقات پیش از خرید نیاز دارید تا اطلاعات کامل تر و جامع تری را در خصوص گریدهای ورق استیل به دست بیاورید. برای اینکار هم می توانید از فضای اینترنت استفاده کنید و هم می توانید از کارشناسان مختلف وقت مشاوره تلفنی و یا حضوری بگیرید. قطعا استفاده از اینترنت راحت تر است. همیشه در دسترس است و منابع مختلفی را نیز خواهید داشت. وبسایت شرکت فلز پایا حتی در این خصوص هم به فکر مشتریانش بوده است. www.felez.me وبسایت فلز پایا است که در آن در مورد تمامی انواع گریدهای ورق استیل صحبت کرده است و اطلاعات لازم و کافی را در اختیار شما قرار داده است.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها