نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. دى 1402 - 11:30
با حضور خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد؛
اولین سالگرد تدفین شهید گمنام در گچساران+ تصاویر
اولین سالگرد تدفین شهید گمنام در دهستان لیشتر گچساران و همچنین تکریم مادران و همسران شهدا با حضور قشر‌های مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، مردم ولایتمدار گچساران با حضور در جوار مرقد مطهر شهید گمنام (روستای اسلام‌آباد لیشتر)، با اهدای گل و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به گلاب‌پاشی مزار مطهر شهید و نثار فاتحه پرداختند.

در این مراسم سرهنگ محمد درخوش، مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج گچساران به ایراد سخن پرداخت و در بخشی از سخنانش اظهار کرد: شهدای ۸ سال دفاع مقدس نماد افتخار و پایمردی ملت ایران هستند که با گذشتن از جان خود  و بدون هیچ چشم‌داشتی مبارزه کردند.

وی افزود: برای زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و انتقال این ارزش‌ها به نسل جوان برگزاری چنین یادواره‌هایی بسیار ارزشمند و ضروری است.

ادامه این مراسم معنوی با آه و ناله و مدیحه‌سرایی و عزاداری همراه بود و مردم مؤمن و شهیدپرور این خطه با شهید خوش‌نام دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

گفتنی است این شهید خوش‌نام  27 ساله است که در عملیات رمضان دوران هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند. پیکر پاک این شهید والامقام در 6 دی‌ماه سال 1401 بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در دهستان لیشتر (روستای اسلام‌آباد) به خاک سپرده شد.

تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها