نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. آذر 1402 - 12:44
این کلنیک دارای فعالیت‌های اجرایی از جمله نظارت و بازدید، آینده‌نگری،مهندسی، پژوهشی_تحقیقاتی‌و ارایه پیشنهادات کاربردی در راستای افزایش کیفیت مطلوب فضای سبز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،کلینیک گیاه‌پزشکی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران مجهزترین و پیشرفته‌ترین کلینیک در مناطق نفت‌خیز جنوب است که دارای فعالیت‌های اجرایی از جمله نظارت و بازدید، آینده‌نگری،مهندسی، پژوهشی_تحقیقاتی‌و ارایه پیشنهادات کاربردی در راستای افزایش کیفیت مطلوب فضای سبز است.

تهیه و توزیع تله‌های فرمونی_تغذیه‌ای، تهیه و رهاسازی کفشدوزک کریتپولموس، زنبور براکون، شناسایی و کنترل آفت قرنطینه‌ای،اجرای روش‌های بروز در کنترل آفت آبدزدک از جمله فعالیت‌های این کلنیک بوده است.

شناسنامه‌دار کردن درختان داخل و خارج منطقه، تشخصیص دقیق آفات و بیماری‌های گیاهی، ردیابی کلنی موریانه‌ها به عنوان آفت منازل سازمانی، راهنمایی و مشاوره در خصوص،پرورش و تکثیر گیاهان آپارتمانی، آزمایش خاک و شناسایی فون جانوران و تهیه اسلایدهای میکروسکوپی آفات و مطالعه آنها از جمله اهداف کلان کلینیک گیاه‌پزشکی اداره فضای سبز شرکت نفت گچساران است.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت