نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. آذر 1402 - 20:40
ساختمان جدید چهار پایگاه مقاومت به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور جمعی از مسئولان در شهرستان گچساران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، در آیینی به مناسبت هفته بسیج و با حضور امام‌جمعه گچساران، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گچساران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ، بسیجیان و جمعی از مدیران شهرستانی، ساختمان جدید پایگاه مقاومت بسیج قدر پشه کان به نمایندگی از سه پایگاه مقاومت دیگر افتتاح شد.

این چهار پایگاه مقاومت به نام‌های پایگاه مقاومت قدر روستای پشه کان، پایگاه مقاومت آزادگان کوی 108 دستگاه ،پایگاه مقاومت شهید حسنی روستای  آبریگون و پایگاه مقاومت حضرت زینب سلام‌الله علیها روستای تلخاب شیرین از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها و بااعتباری بیش از 10میلیارد ریال احداث‌شده‌اند.

سرهنگ ناصر صالحی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در این آیین با گرامیداشت هفته بسیج گفت: هدف از احداث این پایگاه‌ها پیشبرد اهداف نظام اسلامی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری ازجمله خدمات‌رسانی به مردم، بصیرت افزایی، بالا بردن امنیت منطقه، محرومیت‌زدایی و.... است.

وی افزود: بسیج رسالت بزرگی بر عهده دارد و با حضور در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سازندگی و محرومیت‌زدایی در مناطق شهری و روستایی نقش‌آفرینی کرده است. همواره باید این اصل را موردتوجه قرار دهیم مادامی‌که انجام کارها را باروحیه بسیجی و جهادی پیش بردیم نتایج ارزشمند و اثرگذاری را شاهد بودیم و هرزمانی از این مهم غفلت کردیم متأسفانه نتایج مطلوبی را شاهد نبودیم.

وی ضمن تشکر از همراهی و همگامی مردم انقلابی روستای پشه کان هم گفت: یکی از اهداف عالی بسیج، رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم است؛ چراکه بسیج خود را خدمتگزار مردم می‌داند بنابراین بسیج اختصاص به یک منطقه جغرافیایی، طبقاتی و قشری ندارد بلکه در همه‌جا حضور دارد و متعلق به همه آحاد جامعه است.

ادامه نیز تصاویری از آیین افتتاح پایگاه مقاومت  قدر پشه کان را شاهد باشید.

 

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها