نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آبان 1402 - 7:06
هفته چهارم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان کشور با ناکامی نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت‌ها همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، روز گذشته هفته چهارم سی‌وششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان با برگزاری ۶ دیدار دنبال شد که دریکی ازاین دیدارها پیکان خراسان به مصاف فراز بام خائیز دهدشت رفت که درنهایت این تیم پیکان خراسان بود که با نتیجه 25 بر 24 به پیروزی رسید و اولین برد خود در این رقابت‌ها را کسب کرد.

 اما در دیگر دیدار مهم این هفته نیز تیم‌های گیتی پسند اصفهان با نفت و گاز گچساران مقابل هم صف‌آرایی کردند که نفتی‌های گچساران با نتیجه 31 بر 23 این دیدار را واگذار کردند.

 تیم هندبال نفت و گاز گچساران با کسب دو امتیاز در رده هفتم جدول رقابت‌های این فصل لیگ برتر هندبال قرار دارد و فراز بام خائیز دیگر تیم استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با چهار شکست جایگاه نهم جدول را از آن خودکرده است.

 بر این اساس  گچسارانی‌ها نخستین بازی خود در لیگ برتر را مقابل فراز بام خائیز دهدشت با پیروزی 29 بر 24 پشت سر گذاشتند، اگرچه بازی این تیم در هفته اول به دلیل عدم حضور سپاهان نوین برگزار نشده بود.

 گفتنی است لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریورماه  آغازشده است و هفته پنجم لیگ سی و ششم نیز 29 آبان ماه جاری برگزار خواهد شد.

 جدول رده‌بندی تیم‌ها در پایان هفته چهارم سی و ششمین دوره لیگ برتر:

۱. صنعت مس کرمان – ۸ امتیاز

۲. زغال‌سنگ طبس – ۷ امتیاز

۳. گیتی پسند اصفهان – ۷ امتیاز

۴. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون – ۶ امتیاز

۵. فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – ۶ امتیاز

۶. پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد – ۶ امتیاز

۷. نفت و گاز گچساران – ۲ امتیاز

۸. پیکان خراسان – ۲ امتیاز

۹. فراز بام خائیز دهدشت – صفر امتیاز

۱۰. سپاهان نوین اصفهان – صفر امتیاز

۱۱. پرواز هوانیروز اصفهان – صفر امتیاز

۱۲. آلومینیوم اراک – صفر امتیاز

 

 انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت