نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. مهر 1402 - 17:50
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران گفت:
گروه‌های مقاومت کلید اصلی به‌زانو درآوردن رژیم صهیونیستی است
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران گفت: عملیات اخیر جوانان فلسطینی در نوار غزه موجب فروریختن افسانه‌سازی‌های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، جهانگیر علیزاده، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به حملات فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی، گفت: باید توجه کرد که رژیم صهیونیستی به‌عنوان نماد استکبار چندین دهه است که جنایت‌های بی‌شماری در منطقه مرتکب شده است و روز گذشته نیز جوانان فلسطینی در کمترین زمان ممکن، به‌صورت آتش به اختیار و با حداقل امکانات هیمنه پوشالی اسرائیل را در هم شکستند.

وی افزود: جوانان فلسطینی بازهم به جهانیان ثابت کردند که ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل بازهم مفتضحانه شکست خورد اگرچه عملیات جوانان فلسطینی در نوار غزه موجب فروریختن افسانه‌سازی‌های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی شد.

علیزاده با تأکید بر اینکه امروز تفکر مقاومت در مقابل زورگویی ایادی استکبار گسترش‌یافته است، تصریح کرد: امروز شکست و زوال اسرائیل قطعی شده است و امامین انقلاب از گذشته تا به امروز در بیانات خود همواره بر زوال و نابودی رژیم صهیونیستی تأکید داشته‌اند. بااین‌حال رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیرشان فرمودند که رژیم صهیونیستی رفتنی است و کشورهایی که به دنبال عادی‌سازی روابط با اسرائیل هستند بر روی اسب بازنده شرط‌بندی می‌کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران گفت: بنابراین اگر نگاهی به قبل از دوران پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشیم، می‌بینیم که رژیم پهلوی هر نوع همکاری و عادی‌سازی روابط با رژیم منحوس صهیونیستی را در کارنامه دارد اما بعد از انقلاب 57 نیز سیاست جمهوری اسلامی ایران بر این اصل استوار است که حتی رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد.

وی در ادامه به نقش شهید سلیمانی در شکل‌گیری جبهه مقاومت اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در جنگ‌های گذشته جبهه مقاومت با رژیم صهیونیستی به‌وضوح نقش شهید سلیمانی را مشاهده می‌کنیم و سردار سلیمانی در کنار جوانان حزب‌الله و نیروی مقاومت در تقابل با اسرائیل ایستاده است بنابراین نقش حاج قاسم سلیمانی در پیروزی‌های جبهه مقاومت در مبارزه با استکبار جهانی، صهیونیسم بین‌الملل و ارتجاع منطقه یک نقش اثرگذار و بی‌بدیل است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران اظهار کرد: سرزمین‌های اشغالی که سرزمین مردم مظلوم فلسطین به شمار می‌رود در سال 1948 توسط رژیم صهیونیستی اشغال شد هرچند مسجدالاقصی سرزمین مقدس و محل معراج رسول‌الله (ص) است و همه مسلمانان نسبت به اماکن مقدسه مسئولیت دارند و نتیجه اینکه هر مقداری که در مسئله فلسطین پیشرفت حاصل شودبه تبع نیز مسائل امت اسلامی نیز پیش خواهد رفت.

علیزاده به بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پیشران حرکت‌های مقاومتی درمنطقه شده است، گفت: لازم است که همه ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان در کنار مردم فلسطین باشند چراکه به فرموده حضرت امام (ره) فلسطین و قدس مسئله اول جهان اسلام است و همه کشورهای مسلمان وظیفه‌دارند همه‌جانبه از مردم مظلوم فلسطین دفاع و حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های مقاومت کلید اصلی به‌زانو درآوردن رژیم صهیونیستی است، اظهار کرد: بدون تردید فلسطینی‌ها بر صهیونیست‌ها غالب خواهند شد و به‌وضوح نیز مشخص شد این رژیم غاصب در اندک زمانی کوتاه توسط گروه‌های مقاومت به‌زانو درآمد و این در حالی است که جبهه مقاومت هرروز قدرتمندتر شده و رویای ملت‌های منطقه را در شکستن هیبت ‌پوشالی این رژیم غاصب بیشتر محقق می‌کند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران در پایان هم گفت: اما موضوعی که بسیار حائز اهمیت است اینکه اساس و پایه نظام جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مظلومان جهان بناشده است و ایران اسلامی در همه برهه‌ها از مظلومان جهان حمایت کرده و می‌کند و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف آرمان ملت بزرگ ایران اسلامی محسوب می‌شود.

 

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها