نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. شهريور 1402 - 7:36
بسیج فرهنگیان شهرستان گچساران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،بسیج فرهنگیان شهرستان گچساران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید بیانیه ای  صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است

بسم الله الرحمن الرحیم

انا فتحنا لک فتحاً مبینا

 اینک چرخش روزگار، تقارن دوباره  علم و اندیشه و حماسه را رقم زده که  نگاه امیدوارانه مردم زمانه اش را بر پیکره جاودانه زندگی لبخند می زند.این امید و لبخند، نتیجه پایمردی و جوانمردی دلاورمندان عرصه دفاع مقدس است که بر مدار عشق و ایمان، سر دادند تا ایران عزیز اسلامی، سربلند و پایدار بماند. چه زیبا فرمودند رهبر عظیم الشأن انقلاب که: "دفاع مقدس حق حیات بر گردن ما دارد".آری! این حیات عزتمندانه به لطف الهی و تلاش دلسوزان و تحت رهبری حکیمی فرزانه، در تمام ابعاد علمی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، و معرفتی با نگاه انقلابی مشهود است و به کوری چشم دشمنان، خروشان در جریان است.

در این تقارن علم و مقاومت و به تعبیری ارزش و تخصص که همراه هميشگي هستند؛ نقطه کانونی رویش های علمی و نزدیک شدن به قله های پیشرفت و معرفت، و اهتزاز پرچم توحید از جنس ایرانی، مرهون تلاش های خالصانه و عالمانه معلمان و مربیان عزیزی است که با درک صحیح از تحول عظیم در نظم نوین جهانی، همه همت خویش را برای بهره‌گیری از چشمه نورانی بصیرت و امید به میدان آورده اند تا با قلم ها و نفس‌ها و قدمهایشان، فاصله بشریت تا حکومت جهانی مهدوی و تمدن نوین اسلامی را کوتاه‌تر نموده و نقش والای امیدآفرینی و معرفت افزایی را در این برهه که دشمن بیشتر از هر زمانی هویت و حیثیت جوان ایرانی را نشانه گرفته است، ایفا نمایند.

امروز، شناخت دشمن و تجهیز در برابر او نیازمند تقویت اندیشه مبارزه و مقاومت است و حماسه دفاع مقدس، این منبع عظیم تجربی و علمی، بهترین آبشخور معرفتی در این میدان است. مربیان و معلمان عزیز: شما آینده سازید و ساختار آینده جدید در دستان هنرمند شماست. از این فرصت، عظمت و جاودانگی ایران و ایرانی را بسازید و درود و سپاس و دعای آزادگان جهان را بدرقه راهتان کنید.

کانون بسیج فرهنگیان شهرستان گچساران با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ همه مربیان و معلمان پرتلاش؛ ایشان را به توجه هر چه بیشتر به پرورش و تربیت نسل جوان، مؤمن، انقلابی و باانگیزه مضاعف برای رشد و تعالی فردی و اجتماعی جامعه ایران اسلامی دعوت می نماید تا در تمدن سازی نوین اسلامی و سپردن این انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی موعود (عج)؛ سهمی مؤثر و نقشی ماندگار ایفا نمایند.

اجرکم عندالله.

سرهنگ پاسدار تیمور  عباسی

 بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت شهرستان گچساران

 

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها