نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. شهريور 1402 - 11:33
مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با حضور نیروهای مسلح، بسیجیان، مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، مدیران و روسای ادارات در سپاه ناحیه گچساران برگزار شد.

 امیر سرتیپ علی حقیقت‌جو از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس نبرد حق علیه باطل بود و استکبار جهانی باهدف متوقف کردن انقلاب اسلامی جنگ هشت‌ساله را به مردم ایران تحمیل کرد و همه ظرفیت‌های خود را برای تسلیم کردن این ملت غیور به صحنه آورد، اما در عمل شکست خوردند.

وی بابیان اینکه دفاع مقدس تداعی گر اتحاد و انسجام ملت ایران در مقابل زیاده خواهی دشمن بود، افزود: حقیقتاً ملت بزرگ ایران اسلامی با اعتقاد راسخ به آموزه‌های ارزشمند دین مبین اسلام در مقابل قدرت‌های استکباری مقاومت و ایستادگی کردند و نتیجه این جان‌فشانی‌ها هم نصرت خداوند و پیروزی در این جنگ نابرابر بود.

فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه اظهار کرد: رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌های فرزندان ایران‌زمین در دوران دفاع مقدس با پیروی و الگوپذیری از نهضت سرخ عاشورا و خط سبز ولایت جلوی زیاده‌خواهی‌ها و یاوه‌گویی‌های ابرقدرت‌ها را گرفت به‌گونه‌ای که حتی یک وجب از خاک کشورمان را به دشمن ندادیم.

 امیر حقیقت‌جو بابیان اینکه اقتدار امروز انقلاب اسلامی از برکات دفاع مقدس است، افزود: مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با شایستگی تمام به ندای حضرت امام (ره) لبیک گفتند و همچون یاران امام حسین علیه اسلام درصحنه ماندند و مسیر حق را ادامه دادند.

وی در ادامه اظهار کرد: شهید چمران الگوی واقعی و طلایه‌دار مدیریت جهادی بودند و این شهید والامقام در روزهای سخت آغاز جنگ تحمیلی به‌واقع باتدبیر و درایت توانست مدیریت جهادی را به نمایش بگذارند. ایشان در زندگی به‌تمام‌معنا غرق در معرفت الهی بودند و شخصیتی علمی، انقلابی، مبارز، مؤمن و عارف‌مسلک بودند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با تصریح بر اینكه بسیج در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی جانانه‌ای داشت، گفت: از همه طیف‌ها، اقوام، مذاهب و گروه‌های مختلف كشور به‌عنوان بسیجی در جبهه حاضر بوده‌اند و در دفاع مقدس نوجوانانی باوجود صغر سنی اما با دست‌کاری شناسنامه‌هایشان به جبهه می‌آمدند و در عملیات شرکت می‌کردند بنابراین این شهدا بودند که با خون خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

ادامه نیز تصاویر را مشاهده کنید.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها