نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. شهريور 1402 - 22:15
میز خدمت صنعت، معدن و تجارت گچساران به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در مصلای نماز جمعه این شهر برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،به مناسبت هفته دولت؛ میز خدمت اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران به‌منظور پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم در خصوص حوزه صمت در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

غلامعلی مهرابی رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان گچساران ضمن تبریک هفته دولت با اشاره به برگزاری میز خدمت به‌منظور پاسخگویی مستقیم با مردم و تبیین وظایف اداره صمت و ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به مردم گفت: برگزاری میز خدمت در راستای حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک مسئولان با مردم، پاسخگویی به مردم در جهت اهداف صنعت، معدن و تجارت است.

وی افزود: بنابراین میز خدمت به‌عنوان یک فرصت رودررو میان مسئولان و کارشناسان با مردم است تا با در دسترس بودن، خدمات و مشاوره‌های موردنیاز را به مردم ارائه نمایند چراکه اداره صمت گچساران همواره خود را موظف به راهنمایی و پاسخگویی به مردم می‌داند.

مهرابی در ادامه اظهار کرد: در این راستا نیز همزمان با برپایی نماز عبادی سیاسی جمعه و به مناسبت هفته دولت، میز خدمت و ارتباط چهره به چهره با کارشناسان صمت گچساران در محل مصلای نماز جمعه برپا شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان گچساران بابیان اینکه هفته دولت فرصتی است تا عملکرد این اداره برای مردم تبیین شود، گفت: در میز خدمت کارشناسان اداره صمت گچساران پاسخگوی سؤالات و مشکلات مردم و نمازگزاران بودند بااین‌حال شهروندان گچسارانی نظرات و مشکلات خود را مطرح و راهکارهای لازم جهت رفع آن‌ها نیز ارائه شد.

گفتنی است در این میز خدمت رئیس صمت گچساران از نزدیک و به‌صورت مستقیم به درخواست‌ها و مسائل حوزه صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاسخ دادند که خود باعث استقبال این حرکت جهادی شد.

انتهای خبر/

.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها