نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. شهريور 1402 - 14:23
امام‌جمعه موقت گچساران گفت:
دشمنان از «پیامِ اربعین» وحشت دارند
امام‌جمعه موقت گچساران گفت: مکتب سیدالشهدا علیه‌السلام به جهانیان درس ایثار و خود گذشتگی می‌آموزد، چراکه مراسم اربعین حسینی لرزه بر اندام نظام سلطه می‌اندازد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام محمد سعید رشیدی کیا، امام‌جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: تقوا به معنای خویشتن‌داری است و انسان مؤمن دائماً دو موضوع را مدنظر دارد که یکی ترس از خداوند و امید به رحمت خداوند، که اگر این موارد را توجه کنیم حتماً اهل نجات خواهیم بود.

وی افزود: یکی از موارد بی‌تقوایی این است که انسان در خیلی از موارد فقط نقاط سیاه جامعه را ببیند و این درست نیست و این‌گونه هم نیست که انقلاب اسلامی در طول این 44سال هیچ‌گونه خدمت مثبتی برای ملت انجام نداده است که این بی‌انصافی است.

امام‌جمعه موقت گچساران گفت: رهبر معظم انقلاب اخیراً در دیدار با هیأت دولت فرمودند که از همه دولت‌ها با گرایش‌ها و توان‌های مختلف حمایت کردم و دلیلش هم واضح است چراکه شرایط کشور خاص است و با توجه به هجمه بسیار سنگین اقتصادی و فرهنگی علیه جمهوری اسلامی و اهدافی که ما برای خودمان ترسیم کردیم اقتضا می‌کند که همه به قوه مجریه که وسط میدان است کمک کنند.

حجت‌الاسلام رشیدی کیا در ادامه اظهار کرد: درعین‌حال رهبری بارها فرمودند که ما ادعایی نداریم و تازه در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم نه حکومت اسلامی. لذا در همه کارها و تصمیمات اقتصادی فرمایش رهبر انقلاب حول محور مسائل اقتصادی و معیشت مردم بوده است .

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بازهم خطاب به دولتمردان فرمودند که درزمینهٔ مسائل اقتصادی نگاه کنید ببینید تأثیرش روی مسئله فاصله طبقاتی چگونه است.بنابراین با توجه به فرمایش رهبر انقلاب قانون‌گذار، مجری و قاضی باید به فکر همه اقشار ملت باشند.

امام‌جمعه موقت گچساران تصریح کرد: دومین نکته‌ای که رهبر انقلاب خطاب به دولتمردان نیز فرمودند اینکه در همه تصمیمات اقتصادی ببینید که تصمیم شما چه تأثیری بر روی شاخص‌های اقتصادی مثل تورم ، نرخ ارز، رشد تولید و ...دارد.

حجت‌الاسلام رشیدی کیا در ادامه در خصوص اهمیت اربعین هم بیان کرد: اربعین حسینی را در پیش دارم، اما این خودزنی‌هایی که امروز بعضاً در جامعه شاهد هستیم و برخی صاحبان تریبون دائماً بر سر می‌زنند و اعلام می‌کنند که ازهرجهت از آخر اول هستیم آیا واقعاً این آمار درست است؟ اربعین برخلاف دیگر سنت‌ها و مراسمات در بسیاری از کشورهای جهان روز گرامیداشت یک میت نیست، بلکه اربعین برای تعظیم به آقا اباعبدالله علیه‌السلام است.

وی افزود: امروز مرد و زن، پیر و جوان، کودک و بزرگ‌سال در مراسم پیاده‌روی بزرگ اربعین شرکت تا اعلام کنند همچنان خون ما به‌مانند خون حسین علیه‌السلام در رگ‌ها می‌جوشد و تا لحظه‌ای که مهدی موعود (عج) ظهور می‌کند دست از مبارزه علیه استکبار جهانی بر نخواهیم داشت.

امام‌جمعه موقت گچساران گفت: حقیقتاً مکتب سیدالشهدا علیه‌السلام به جهانیان درس ایثار و خود گذشتگی می‌آموزد، اربعین امروز یک معجزه است و اربعین سیدالشهدا معجزه خون شهدای ما است، چراکه مراسم اربعین حسینی لرزه بر اندام نظام سلطه می‌اندازد.

 

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها