نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. تير 1402 - 11:20
سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: اولویت را در بستن یک تیم خوب قرار می‌دهم چه بازیکنان بومی باشند و چه غیربومی، تیمی را باید بسازیم که از حیثیت فوتبال این استان دفاع کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،پیروز قربانی، سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص برنامه‌اش برای این تیم گفت: طبق صحبت‌هایی که با مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران صورت گرفت، مصمم هستیم که یک تیم خوب و پرقدرت را آماده لیگ یک کنیم تا بتواند از حیثیت فوتبال گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد دفاع کند و همچنین نماینده خوبی برای مردم گچساران در فوتبال باشد.

وی بابیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تعدادی از بازیکنان در تیم باقی خواهند ماند، افزود: برنامه‌ریزی برای انجام تست در این شهرستان دیده‌شده اما چون تیم لیگ یک هستیم باید سطح و شأن تیم هم در نظر گرفته شود؛ بنابراین بازیکنانی که حداقل سابقه بازی در لیگ سه رادارند جهت تست گیری مراجعه کنند تا بتوانیم هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بومی استان استفاده کنیم.

قربانی با اختصاص روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری به امر تست گیری هم اظهار کرد: بازیکنان تیم‌های رده پایین (جوانان و امید) هم می‌توانند در این تست گیری شرکت کنند. این تیم تازه از لیگ دو به لیگ دسته اول صعود کرده و طبیعتاً هم باید یک سری ملاحظات را در نظر بگیریم چراکه هدف این است که یک پرقدرت را روانه مسابقات کنیم، تیمی که بتواند فوتبال آبرومندی ارائه دهد و از سابقه خوب فوتبالی گچساران نیز دفاع کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ادامه تصریح کرد: سبکی که خودم در فوتبال دارم اینکه تیم‌هایی که تماشاگر دارند فوتبال زیبا را ارائه دهند و امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای فراهم شود که بتوانیم به هدفمان دست پیدا کنیم.

وی ضمن تشکر از مدیریت باشگاه نفت و گاز گچساران گفت: از جناب غلامی تشکر می‌کنم به دلیل اعتمادی که به بنده داشتند و دست بنده را در انتخاب بازیکنان باز گذاشتند هرچند اختیار تام از طرف باشگاه‌دارم؛ بنابراین اسم تیم نفت و گاز گچساران برای بنده مهم‌تر از هر چیزی است و اولویت را در بستن یک تیم خوب قرار می‌دهم چه بازیکنان بومی باشند و چه غیربومی، تیمی را باید بسازیم که از حیثیت فوتبال این استان دفاع کند.

قربانی تصریح کرد: این قول را به مردم گچساران می‌دهم که تیمی را بسازیم که مردم از دیدن فوتبالش لذت ببرند، از هواداران محترم انتظار دارم که همچنان به حمایت خوشان از تیم نفت و گاز گچساران ادامه دهند چراکه حضور هواداران به تیم بسیار کمک خواهد کرد و به‌تبع می‌توانیم فوتبال خوبی ارائه دهیم.

وی در پایان هم گفت: از رسانه‌ها هم خواهش دارم که تیم را حمایت کنند اگر اولویت را در حمایت از تیم قرار دهند در پایان کار به نتیجه خوبی دست پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها