نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. خرداد 1402 - 23:26
مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران مطرح کرد؛
صنعت نفت به ایفای مسئولیت اجتماعی نگاه ویژه‌ای دارد
مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در نشستی با نماینده مردم بهبهان در مجلس گفت: انجام مسئولیت اجتماعی در شهرهای پیرامونی نفت نسبت به دوره‌های قبل قابل‌مقایسه نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، غلامرضا کمالی؛ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران،در نشستی  میزبان نماینده بهبهان و آغاجری و هیئت همراه وی بود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این نشست گفت: بر پایه مستندات و شواهد موجود روند عمران و آبادانی محیط پیرامونی مناطق نفت‌خیز کشور پس از انقلاب اسلامی بااراده مسئولان وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، گسترشی قابل‌توجه یافته است.

وی اظهار کرد: با تداوم رویکرد مثبت در دولت انقلابی سیزدهم، وزیر محترم نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این حوزه، شاهد اقدامات قابل‌توجه در استان‌های محروم به‌ویژه مناطق هم‌جوار تأسیسات نفت و گاز کشور هستیم.

 کمالی با تشریح اقدامات صنعت نفت در دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: انجام مسئولیت اجتماعی در شهرهای پیرامونی نفت نسبت به دوره‌های قبل قابل‌مقایسه نیست چراکه مقام عالی وزارت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز تأکید ویژه‌ای در این خصوص دارند.

در ادامه این نشست محمد طلا مظلومی، نماینده مردم بهبهان و آغاجری در مجلس به دیدار با مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب در خصوص مشکلات و مسائل شهری پروژه‌های مرتبط اجرایی در دست اقدام مناطق نفت‌خیز جنوب اشاره کرد.

وی در این نشست از مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران جهت اتخاذ تصمیمات و صدور دستورات راهگشا، خواستار برگزاری جلسات میدانی در محل پروژه‌ها و ارائه راهکارهای عملی به جهت اجرایی شدن پروژه‌ها شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها