نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. خرداد 1402 - 11:39
مدیرعامل نفت و گاز گچساران در ایستگاه‌های مرتبط با صادرات نفت گوره حاضر و پس از بازدید در نشستی صمیمی به کارکنان این تأسیسات برای رفع دغدغه‌های مطروحه آنان قول پیگیری دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، غلامرضا کمالی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با حضور در جمع کارکنان عملیاتی و خدماتی تأسیسات نفتی نرگسی و گوره گفت:کارکنان اقماری صنعت نفت نیروهای بی‌ادعای خط اول جهاد اقتصادی کشور هستند .

وی ادامه داد: مدیران و سایر همکاران ستادی در هر جایگاهی که باشند باید بدانند موضوعیت حضور سازمانی آن‌ها، پشتیبانی بدون منت و تمام و کمال از شما همکاران بخش تولید است تا بتوانید با تمرکز کامل و به‌دوراز دغدغه‌ در این سنگر اهداف نظام جمهوری اسلامی را محقق نمایید .

مدیرعامل نفت و گاز گچساران تصریح کرد: مفهوم جهاد اقتصادی را شما کارکنان عملیاتی و اقماری در عمل انجام می‌دهید و من وظیفه‌دارم به شما خدا قوت بگویم و پای درد و دل شما بنشینم .

 کمالی افزود: دوری از خانواده در شرایط کاری سخت و گرمای طاقت‌فرسای جنوب نشان از تعهد شما کارکنان صنعت نفت گچساران برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران دارد .

وی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید مردم به وجود شما کارکنان بی‌ادعایی که در سخت‌ترین شرایط کاری در میدان هستید افتخار می‌کنند و ما نیز وظیفه‌داریم رفع مشکلات شمارا در اولویت کاری خود قرار دهیم و پیگیری نماییم .

بر این اساس مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و هیئت همراه ضمن بازدید از تأسیسات نرگسی و گفتگو با کارکنان عملیاتی از استراحتگاه و امکانات رفاهی کارکنان نیز بازدید کردند و دستورات لازم را در این زمینه صادر و سپس با حضور در ایستگاه‌های مرتبط با صادرات نفت گوره حاضر و پس از بازدید در نشستی صمیمی به همکاران این تأسیسات خدا قوت و برای رفع دغدغه‌های مطروحه آنان قول نهایت تلاش و پیگیری را دادند.

تصاویر این بازدیدها را مشاهده کنید.

 
 

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها