نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. خرداد 1402 - 13:23
حجت الاسلام حجازی خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:از الآن به فراخور رشد شهرستان در مباحث اقتصادی، فکری اساسی هم برای امورات فرهنگی و دینی این شهرستان داشته باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام حجازی، امام‌جمعه گچساران در پایان مراسم بزرگداشت شهدای قیام 15 خرداد خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرعامل نفت و گاز گچساران گفت: خدمت استاندار و مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران سؤالی دارم که مجتمع پتروشیمی گچساران چند درصد حق‌الناس را رعایت می‌کند؟ چند درصد حق‌الناس مردم گچساران را رعایت می‌کند؟ چند درصد از پتروشیمی اهل نماز و رعایت حلال و حرام هستند؟ و این نکاتی بسیار مهمی است و گچساران اگر شهرستان اقتصادی بشود خطرناک است!

وی افزود: گچساران اگر پالایشگاه داشته باشد خطرناک است و نه‌تنها گچساران،تهران، شیراز و هر جا که باشد. به این دلیل که تمهیدات لازم برای این مسئله به‌عنوان حکومت اسلامی اندیشیده نشده است و اگر حکومت لائیک باشد عیبی ندارد که هر چه پیش آید.

امام‌جمعه گچساران ادامه داد: اما تقاضا این است که در شهرستانی که یک مجتمع فرهنگی، دینی، فکری و اندیشه‌ای ندارد والان هم وضعش این است. در پتروشیمی یک درصد نماز نمی‌خوانند در ماه مبارک رمضان به همراه برخی شرکت‌های دیگر رسماً ناهار می‌دادند یعنی بهایی برای دین، قرآن، نماز و روزه قائل نیستند بنابراین لازم است استاندار استان از الآن به فراخور رشد شهرستان در مباحث اقتصادی به فراخور رشد پتروشیمی و به فراخور رشد پالایشگاه یک فکری اساسی هم برای امورات فرهنگی و دینی این شهرستان هم داشته باشند.

حجت‌الاسلام حجازی گفت: بنابراین شما لطف کنید هر دو موضوع را دنبال کنید هم رشد اقتصادی، هم مالی و هم دین مردم را توجه ویژه داشته باشید. دلم نمی‌خواهد برخی موضوعات مطرح شوند اطلاعاتی دارم که خیلی‌ها ندارند که بسیار نگران‌کننده هستند و از آقای استاندار و مدیرعامل نفت و گاز گچساران تقاضا دارم که حتماً عنایت کنند به‌صورت ویژه و اساسی در کنار احداث پالایشگاه و دیگر پروژه‌های اقتصادی به این موارد نیز توجه کنند.

حجت‌الاسلام صفایی، امام‌جمعه موقت گچساران در ادامه هم گفت: انتظار داشتیم امروز جناب استاندار از مشکلات تونل دیل هم مطالبی بیان می‌کردند. استاندار در ادامه هم گفت که برای رفع مشکل تونل دیل به جد پیگیر هستیم و جلسات رفع این مشکل هم در دستور کار است و بهانه تعطیلی تونل دیل به خاطر گاز نادرست است و به روی این قضیه هم کار می‌کنیم.

Flash version 10,1 or greater is required

 
download

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها