نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. ارديبهشت 1402 - 10:28
جشن الفبا دبستان دخترانه صنعت نفت گچساران تحت عنوان «من باسواد شدم» با حضور مدیر دبستان و معلمان پایه اول برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، جشن الفبا پایان سال تحصیلی، جشنی به‌پاس فراگیری خواندن و نوشتن برای دانش‌آموزان پایه اول دبستان دخترانه صنعت نفت گچساران با حضور پرشور دانش‌آموزان، مدیر دبستان و معلمان کلاس اول برگزار شد.

خانم قنبری، مدیر دبستان دخترانه صنعت نفت گچساران در این آیین گفت: کلاس اول دبستان به‌عنوان ماندگارترین سال تحصیلی در ذهن دانش‌آموزان می‌ماند و هدف از برگزاری این جشن هم آموزش شکرگزاری و ستایش خداوند در اعطای نعمت‌های بی‌شمارش به‌خصوص علم و دانش به دانش‌آموزان است.

قنبری ادامه داد: حقیقتاً هدف اصلی ما ماندگار شدن این سال و جشن باشکوه در اندیشه دانش‌آموزان کلاس اول است، زیرا خاطرات اول ابتدایی هیچ‌گاه فراموش‌شدنی نیست و برای مدت طولانی در دفتر افکار دانش‌آموزان ثبت و ضبط می‌شود.

وی اظهار کرد: این برنامه با حضور 80 دانش‌آموز کلاس اولی همراه با معلمان و کادر دبستان صنعت نفت از دو کلاس ۲۲ نفره برگزار شد.

همچنین در ادامه این مراسم خانم شریفی، معلم پایه اول دبستان دخترانه صنعت نفت گچساران گفت: امروز در بین دانش‌آموزان کلاس اولی شور و هیجان فراوانی وجود دارد زیرا آن‌ها می‌توانند بنویسند و بخوانند. دانش‌آموزان در این جشن نیز برخی از بخش‌های این برنامه را اجرا کردند که نشان از هیجان آن‌ها در این روز باشکوه بود.

آموزگار پایه اول افزود: سعی کردیم این جشن را با یاری خداوند و کادر دبستان طوری برگزار کنیم که در آخرین روز مدرسه و باسواد شدنشان خاطره خوبی از ما به یاد بسپارند.

خانم قنبری مدیر مدرسه دخترانه صنعت نفت گچساران در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها، هدایا و جوایز نفیسی به‌رسم یادبود به دانش‌آموزان اهدا کرد.

گفتنی است دانش‌آموزان سایر سطوح تحصیلی مدرسه دخترانه شهدای صنعت نفت در آستانه پایان سال تحصیلی نیز جشن‌های با شکوهی را برگزار کردند.

 

انتهای پیام/

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها