نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. ارديبهشت 1402 - 18:15
مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: طی اردیبهشت‌ماه سال گذشته ۳ هزار و ۴۹۸ جلد کتاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خرید و به کتابخانه‌های شرکت تزریق شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص جایگاه کتاب و کتاب خوانی در این شرکت  گفت: با وجود سرعت سرسام‌آور رشد علم و فناوری، جایگاه کتاب و کتابخوانی هیچ‌گاه ارزش و اهمیت خود را از دست نداده است.

ابوالحسن غلامی گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و اهمیت آن، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران همواره به این مهم توجه خاصی داشته است.

وی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی و لزوم نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه یادآور شد: برگزاری نمایشگاه  بزرگ کتاب در باشگاه مهرگان از اقدامات امور فرهنگی شرکت نفت گچساران در راستای توجه به فرهنگ‌سازی مطالعه و کتاب بوده است.

غلامی بیان کرد: در حال حاضر در این شرکت ۷ کتابخانه برای استفاده کارکنان و خانواده آنها وجود دارد.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: کتابخانه آزادی، کودک و نوجوان آزادی کتابخانه باشگاه مهرگان، کتابخانه کودک و نوجوان مهرگان برای استفاده کارکنان و خانواده و ۳ کتابخانه در مناطق خارج از ناحیه و تاسیسات شامل کتابخانه پازنان، کتابخانه نرگسی و کتابخانه بی‌بی حکیمه یک برای استفاده کارکنان نفت و گاز این شهرستان پیش‌بینی شده است.

غلامی با بیان اینکه طی سال گذشته  بیش از ۸ هزار نفر از سالن مطالعه کتابخانه‌های شرکت استفاده کرده‌اند، افزود: در حال حاضر بیش از ۶ هزار ۴۰۰ نفر عضو کتابخانه‌های این شرکت هستند.

وی با بیان اینکه تعداد کتاب‌های موجود در کتابخانه‌‌های شرکت نفت و گاز گچساران را ۳۴ هزار جلد است، یادآور شد: طی اردیبهشت‌ماه سال گذشته ۳ هزار و ۴۹۸ جلد کتاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خرید و به کتابخانه‌های شرکت تزریق شده است.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با تاکید بر اهمیت کتاب و فرهنگ کتابخوانی تصریح کرد: طی دو سال گذشته مبلغی افزون بر ۴میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای خرید کتاب‌های جدید و مورد نیاز در حوزه‌های مختلف هزینه شده است.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها