نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. ارديبهشت 1402 - 23:24
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه گچساران گفت:
شهید «الداغی» نماد غیرت ایرانی در دفاع از ناموس است
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه گچساران گفت: شهید الداغی نمونه یک جوان در تراز انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که در مکتب بزرگ اسلام پرورش و رشد یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت‌الاسلام عرفانی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس گفت: یکی از اهداف دشمن در جنگ شناختی، بدبین کردن مردم نسبت به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است و دشمن اخیراً در بحث حجاب با تمام ابزارها اقدام به قبح شکنی کرده تا به هر روشی به این نظام ضربه بزند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه گچساران ادامه داد: شهید «حمیدرضا الداغی» در راستای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر ادای تکلیف کرده و وارد میدان می‌شود تا از ناموس دیگران صیانت کنند که در این راه هم به مقام والای شهادت نائل شدند.

حجت الاسلام عرفانی ادامه داد: شهید الداغی به‌عنوان نماد غیرت و هویت جوان ایرانی به کشور معرفی شد، چراکه در دفاع از ناموس و غیرت دینی به شهادت رسیدند و این همان راهبردی است که همه شهدای ایران و اسلام دنبال کرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه گچساران گفت: حقیقتاً شهید الداغی نمونه یک جوان در تراز انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که در مکتب بزرگ اسلام پرورش و رشد یافته است و نسبت به اتفاقاتی که در جامعه رخ می‌دهد مسیر بی‌تفاوتی را در پیش نمی‌گیرد درحالی‌که این شهید امربه‌معروف و نهی از منکر در دفاع از ارزش‌های اسلامی و ناموس جامعه به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام عرفانی در ادامه اظهار کرد: همان‌گونه که پیش‌تر مطرح شد برنامه‌ریزی دشمن برای سست کردن بنیان خانواده‌ها و تغییر سبک زنگی در جامعه ایرانی اسلامی است به‌طوری‌که دشمن می‌خواهد بی‌بندوباری را در جامعه ما پیاده کند اما جوانان این سرزمین غیرت علوی دارند و شهید الداغی به مردم و مسئولین این پیام را دادند که جامعه به‌هیچ‌عنوان چنین ناهنجاری‌هایی را بر‌نمی‌تابد.

وی در پایان هم گفت: از تمام مسئولین و متولیان امر انتظار می‌رود با تصویب و اجرای قوانین لازم در بحث حجاب و عفاف و نیز حمایت قاطع از آمران به معروف و ناهیان از منکر قدم‌های مهمی در این راستا بردارند و همچنین قوه قضائیه باید هرچه‌ زودتر پرونده قاتلان شهید الداغی را پیگیری کند و آنان را به سزای اعمالشان برساند.

 

 انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها