نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. ارديبهشت 1402 - 20:07
کارگران نفت گچساران می گویند: کارگران همواره باوجود مسائل ومشکلات معیشتی درسنگر تولید زحمت‌کشیده‌اند مسئولین باید قدرزحمت ها و تلاش های کارگران رابدانند و به نحو شایسته از آن‌ها حمایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،؛ نفس کار کردن بسیار باارزش و مقدس است به‌ویژه در شرایط کنونی که نظام سلطه از طریق مسائل اقتصادی درصدد ضربه به کشور است، بنابراین هر محصولی که با تلاش کارگران و تولیدکنندگان ساخته می‌شود، در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال جاری توسط ایشان خواهد بود.

کارگران به‌عنوان بازوی جهش تولید و نیروی مولد، یکی از مهم‌ترین طبقات اجتماعی و اقتصادی کشور هستند که باوجود تمام تنگناها از هیچ کوششی برای شکوفایی و پیشرفت ایران اسلامی دریغ نمی‌کنند. از همین رو مسئولان و متولیان امر باید برای ایجاد انگیزش و تلاش حداکثری این قشر زحمتکش، اموری چون کار، اشتغال و تأمین معاش آنان را در صدر برنامه‌های خویش قرار دهند تا این گروه از جامعه با امنیت خاطر در مسیر پیشرفت اقتصادی گام بردارند.

به بهانه روز کار و کارگر به میان جمعی از کارگران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران (کارگاه مرکزی) آمدیم تا نظراتشان در خصوص نقش کارگران در جهش تولید و توسعه کشورمان را جویا شویم.

کارگران شرکت نفت می‌گویند: بخش عظیمی از افزایش تولید بر عهده کارگران متعهد است که با خلاقیت و تلاش بی‌وقفه زمینه توسعه و پیشرفت همه‌جانبه کشور را فراهم می‌کنند. آن‌ها معتقدند کارگران ستون اصلی تولید و رکن اساسی توسعه اقتصادی کشور هستند و بدون حضور و مشارکت فعالانه آن‌ها رسیدن به توسعه و شکوفایی اقتصادی میسر نخواهد شد.

این کارگران در ادامه هم می‌افزایند: کارگران همواره باوجود مسائل و مشکلات معیشتی در سنگر تولید زحمت‌کشیده‌اند و نقش قابل‌توجهی در موفقیت‌ها و اعتلای کشور ایفا می‌کنند، بنابراین مسئولین باید قدر زحمت ها و تلاش های کارگران را بدانند و به نحو شایسته از آن‌ها حمایت کنند.

مشروح این گفتگو را در ویدئوی زیر مشاهده نمایید. 

Flash version 10,1 or greater is required

 
download
 
 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها