نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. ارديبهشت 1402 - 8:02
رئیس ایستگاه بهره‌برداری صنعت نفت گچساران:
کارگران ستون فقرات تولید و رونق اقتصادی هستند+فیلم
رئیس ایستگاه بهره‌برداری صنعت نفت گچساران بابیان اینکه کارگران در عرصه تولید همواره نقش‌آفرین بوده‌اند، گفت: این قشر ستون فقرات تولید و رونق اقتصادی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، محمد نوروزی، رئیس ایستگاه بهره‌برداری صنعت نفت گچساران (3) در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی؛ در خصوص نقش محوری کارگران در رشد تولید گفت: باید توجه کرد که کارگران نقش اصلی را در عرصه رونق تولید بر عهده‌دارند چراکه در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور هستند و کارگران تاکنون در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی پیشگام بوده‌اند.

وی افزود: این روزها اقتصاد کشورمان با اعمال تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمنان، با مشکلات بسیاری دست‌وپنجه نرم می‌کند که را نجات اقتصادی کشور در حمایت از تولید داخلی است بنابراین کارگران در عرصه اقتصاد ملی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی جایگاه بسزایی دارند.

نوروزی تصریح کرد: این نکته هم حائز اهمیت است که هرچه تولید داخلی رونق بگیرد به‌تبع نیز کالا و خدمات ایرانی هم رونق خواهد یافت و به‌تبع آن نیز اشتغال، بنگاه‌های تولیدی، نیروی کار و سرمایه‌های انسانی نیز تقویت و حفظ خواهد شد و بسیاری از دغدغه‌های کارگران در خصوص امنیت شغلی، وضعیت معیشت و ... کاهش خواهد یافت.

رئیس ایستگاه بهره‌برداری صنعت نفت گچساران در ادامه گفت: عزت، عظمت و سربلندی هر ملت به‌واسطه کار، کارگر، ایثار و فداکاری این قشر شریف به دست می‏‌آید. درحالی‌که رسالت اصلی، داشتن نیروی کار کارآفرین، پویا و سالم است چراکه نیروی کار نقش اصلی را در تولید و کیفیت تولید دارند.

مشروح گفتگو با رئیس ایستگاه بهره‌برداری صنعت نفت گچساران را در ویدئوی زیر مشاهده نمایید.

 

 
download

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها