نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. ارديبهشت 1402 - 6:56
نفتی‌های گچساران با پیروزی برابر شهرداری ماهشهر، عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور را از آن خودکرده و به لیگ یک صعود کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در روزی که از حمایت حداکثری هواداران خود بهره می‌برد و مردم فوتبال دوست این شهرستان ورزشگاه را مملو از تماشاگر کرده بودند با تک‌گل «سعید کریمی» میهمان خود، تیم شهرداری ماهشهر را با شکست بدرقه کرد.

این دیدار در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دو فوتبال کشور و به مناسبت درگذشت بازیکن جوان و فقید تیم شهدای بابلسر «امیرحسین شیرچی» با یک دقیقه سکوت آغاز شد، شاگردان «داریوش یزدی» در ورزشگاه شهدای نفت گچساران میزبان تیم شهرداری ماهشهر بودند که در پایان با نتیجه یک‌بر صفر پیروز میدان شدند.

نیمه اول این دیدار ، شاهد حملات پی‌درپی از سوی هر دو تیم بودیم که بیست دقیقه نخست در اختیار شاگردان یزدی بود و دو فرصت مسلم گل زنی رو از دست دادند و اما تیم شهرداری ماهشهر با هدایت مهرداد خادمی سه موقعیت مسلم گل زنی بر روی دروازه نفتی‌ها ایجاد کردند ولی به گل نرسیدند.

وقت‌های اضافه نیم نخست بود که «امید علی پور» به محوطه جریمه حریف نفوذ و شوتی سهمگین روانه دروازه تیم شهرداری ماهشهر کرد که با دفع ناقص آرش ملک دروازه‌بان میهمان، سعید کریمی گل اول بازی را به سود پسران نفت به ثمر رساند.

نیمه دوم، نفتی‌ها که از حضور هواداران خود بهره می‌بردند و باانگیزه مثال‌زدنی به دنبال حفظ پیروزی ارزشمند خود بودند، جریان بازی و حملات تیم شهرداری ماهشهر را متوقف کردند و اجازه زدن گل تساوی را به آن‌ها ندادند. در پایان بازی تیم نفت و گاز گچساران در حضور هواداران خوشحال خود، جشن صعود را در ورزشگاه شهدای نفت برپا کردند.

بدین ترتیب تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با کسب ۵۴ امتیاز و زدن ۳۶ گل و تنها ۱۱ گل خورده و ۶ امتیاز اختلاف با تیم دوم، مقتدرانه در صدر جدول گروه (ب) جای خوش کرده است. همچنین گفتنی است تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته پایانی روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه میهمان تیم شهید قندی یزد خواهد بود.

تصاویر و ویدئویی از این دیدار را مشاهده کنید.

انتهای پیام/
تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها