نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. ارديبهشت 1402 - 11:25
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی صحبت‌های مهم و البته خبرهای خوبی را در نشست شورای اداری شهرستان گچساران مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سید ناصر حسینی پور در نشست شورای اداری شهرستان گچساران که صبح امروز برگزار شد گفت: قبلاً روی یک نکته تأکید کردم و گفتم قرار نیست عملکرد دولت‌ها و همکاران گذشته را نادیده بگیریم و همه افراد و دولت‌ها در مسیر خدمت به مردم هم موفقیت‌ها و هم ناکامی‌هایی داشته‌اند اما وقتی این دو مقوله را تحلیل می‌کنیم در ناکامی‌ها شاهد مدیریت جهادی و انقلابی نبوده و اما در موفقیت‌ها حتماً مدیریت جهادی و انقلابی حاکم بوده است.

نماینده گچساران و باشت در مجلس یازدهم ادامه داد: بنابراین چگونه توانستیم در بحث موشکی، فناوری هسته‌ای و ...موفق باشیم؟ چون نگاه جهادی و انقلابی بود و برای اینکه خط امید دنبال شود دنبال مدیریت جهادی باشیم تا گره‌های کور مشکلات مرتفع شوند. من به مظلومیت دولت آقای رییسی اذعان دارم و ببینید چه خدمات خوبی در همین مدت در گچساران انجام‌شده است.

 وی افزود: چقدر در این مدت توهین و فحش به بنده داده شد درحالی‌که برخی موضوعات ربطی به بنده هم نداشته است، گلایه خودم را خدمت برخی مدیران ادارات به زبان نمی‌آورم و امروز حفظ آبرو می‌کنم، ما باید برای دو شهرستان برنامه‌های عملیاتی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت داشته باشیم و باید کار پدردار انجام بدهیم و اما ما قرار است چه‌کار کنیم؟

 حسینی پور ادامه داد: لیست عدم همکاری مدیران و نواقص کار را اینجا نمی‌خوانم و به آقای فرماندار ارجاع می‌دهم، آن اداراتی که برای رفع نواقص طرح‌ها کوتاهی کرده‌اند حتماً جناب فرماندار پیگیری می‌کنند، کافی بود مدیران حتی یک صفحه آچار به بنده گزارش می‌دادند که این بخش از مشکلات چگونه و کجا مرتفع می‌شود متأسفانه برخی مدیران کوتاهی می‌کنند، مدیران برای بنده فقط بنویسند که آقا سید سهم شما به‌عنوان نماینده در حل این مشکل این است و بس.

 نماینده مجلس یازدهم در ادامه گفت: مباحثی روی پروژه‌ها مطرح می‌شود که بوی تبعیض می‌دهد به همه مدیران عرض کردم یک‌وقت  حقی از شهرستان‌های دیگر در گچساران نیاید و البته از حق خودمان هم دفاع کنید و بیان کردیم اجرای عدالت؛ برخی مدیران کل با شهرستان گچساران مشکل‌دارند و این قابل‌قبول نیست، باید تا جایی که توان داریم رفع مشکل کنیم قرار نیست مدینه فاضله بسازیم اما باید تلاش کرد و از حق مردم دفاع کرد.

وی افزود: مدیران باید یک سری کارها را با جدیت دنبال کنند، منطقه ویژه اقتصادی را در طول هفته و ماه رصد کنیم و اولاً در شهرستان کدام اداره بانی این کار است و ادارات متولی باید این طرح را دنبال کنند و از کارهای اساسی باشد تا شهرستان از بن‌بست خارج شود، پس لابه‌لای کارهای روزمره نیز طرح‌های بزرگ و کلان گم نشود.

 حسینی پور تأکید کرد: پتروپالایشگاه لیشتر کار بسیار باارزشی است که دنبال شده است و در سفر رییس‌جمهور تعیین تکلیف خواهد شد، در بحث گازهای فلر و مشعل نیز سرمایه‌گذار پیداشده است و برای این سرمایه‌گذار باید فرش قرمز پهن کرد، نیروگاه سیکل ترکیبی نیز همین بحث را دارد هرچند برخی افراد درگذشته از احداث این پروژه‌ها سهم می‌خواستند، بنابراین هر مدیری امروز برای اجرای این پروژه‌ها تلاش مضاعف داشته باشد، بحث مدیریت پسماندهای صنعتی نیز سرمایه‌گذار وجود دارد و آمادگی برای کار را دارد.

 وی افزود: از سد شیو صحبت می‌کنیم که مجوز و فاینانس مشخص‌شده بود تمام مجوزها موجود است و بعد این سد شیو را با یک هزار میلیارد و ۱۰۰ میلیون می‌شود جمع کرد و ۱۴ هزار زمین را زیرآب می‌رود هرچند کسانی نمی‌خواهند سدسازی در استان ما رونق بگیرد.

 حسینی پور گفت: بحث آلایندگی دو پرونده سنگین دارد و خودش یک روضه مجسم است و در قضیه ۳۸۰ کارگر نفت گفتند که آقای حسینی کاری انجام نداد، پرونده آلایندگی ورود کردیم و ۵۳ نماینده امضا کردند تا مشکل کارگران نیز مرتفع شود و اما نه به خاطر رأی این کار را کردم، البته سکوت در مقابل بی‌تقوایی برخی‌ها هم حدی دارد، در مورد تمام این مسائل با سند و مدرک با مردم حرف می‌زنم برای اینکه بصیرت افزایی کنیم و به‌عنوان یک سرباز بیان کنیم تا این‌قدر توانسته‌ایم مسائل را پیگیری کنیم.

 وی تأکید کرد: من خادم این دو شهرستان هستم هر مسئولی که از بنده خوشش نمی‌آید اما اقدامات نظام را نادیده نگیرد، آیا روابط عمومی شرکت نفت نمی‌تواند اقدامات مهم در بحث مسئولیت‌های اجتماعی که انجام‌شده را به مردم بگوید، چرا مسئولان قبل در ساخت و جانمایی پمپ‌های آب‌رسانی ‌اراضی کشاورزی منطقه پا کوه ‌دقت نکردند که الآن این طرح با مشکلات بسیاری مواجه شده است.

 نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معتقدم که باید نهادهای فرهنگی در شهرستان هم تقویت شوند و یک سری کارهای اساسی هم باید صورت بگیرد، پیگیر طرح کشاورزی هسته‌ای در شهرستان هستیم برای توسعه هردو شهرستان باید جهادی کار و تلاش کرد، در رابطه با زمین‌خواری در شهرستان هم چند سال افرادی زمین‌هایی را برای پروژه گرفته‌اند اما طرح اجرانشده است و تکلیف این زمین‌ها باید مشخص شود، پرونده زمین‌خواری‌ها را دنبال می‌کنم حتی اگر طرفداران و لیدرهای من هم باشند و به بنده هم توهین و  فحش دهند، پس مطمئن باشید در پرونده زمین‌خواری گچساران ذره‌ای کوتاه نخواهم آمد تا آن بخش به بیت‌المال برگردد.

 حسینی پور در پایان گفت: مسئولین توجه کنند برادران بنده، نزدیکان بنده، فامیل بنده حق دخالت در ادارات را ندارند و حرف آن‌ها حرف بنده هم نیست اگر قرار باشد به مدیری بایدونباید بگویم از طریق مسئول دفترم بیان خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها