نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. ارديبهشت 1402 - 14:18
حجت الاسلام حجازی گفت:: امروز درون اسرائیل شکاف بزرگی به وجود آمده و به جان هم افتاده‌انداگرچه شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی، امام‌جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: امروز آخرین روز از ماه مبارک رمضان است و روایت‌شده است که امام سجاد علیه‌السلام روزهای پایانی ماه مبارک رمضان بسیار گریه می‌کردند چراکه ماه رمضان بسیار ارزشمند است و حتی خوابیدن هم عبادت است و نفس کشیدن هم تسبیح به شمار می‌رود، در ماه رمضان شیطان به غل و زنجیر کشیده می‌شود و درهای جهنم بسته می‌شود.

وی افزود: در ماه رمضان روح انسان مصفا می‌شود و قوه تشخیص انسان تقویت و فهم انسان هم به‌تبع بالا می‌آید، انسان در ماه مبارک رمضان از عبادت لذت می‌برد و روزه موجب می‌شود باقی عبادات به احسن وجه انجام شوند و به فرموده امام علی علیه اسلام روزه رازی بین بنده و خداوند است و انسان به خداوند وصل می‌شود و خداوند چنین انسانی را دوست دارد.

امام‌جمعه گچساران ادامه داد: امروز استکبار جهانی به روش‌های مختلف علیه انقلاب اسلامی توطئه‌گری می‌کند، جنگ شناختی که دشمن این روزها دنبال می‌کند زمینه‌ای فراهم می‌کند که نتیجه‌ای بسیار خطرناک‌تر از جنگ‌های نظامی دارد که لازم است انسان بصیرت و آگاهی‌اش را بیشتر بالا ببرد.

حجت‌الاسلام حجازی تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند که هر جامعه زنده و پویایی به تحول نیاز دارد؛ بنابراین انقلاب اسلامی امروز باید با سرعت بیشتری به اهدافش که همانا ایجاد تمدن نوین اسلامی است، ادامه دهد. باید جامعه‌ای امن داشته باشیم و آن آزادی که خداوند برای بشریت ترسیم کرده است را دنبال کنیم.

خطیب جمعه گچساران گفت: بحث دلار در حال سقوط به‌صورت جهانی است درحالی‌که اقتصاد جهان را به دلار گره‌زده بودند، لذا ایران با برخی کشورها معاملاتی اقتصادی انجام می‌دهد و صدالبته سیطره دلار نیز کم‌کم پایان خواهد پذیرفت.

وی افزود: امروز در سرزمین فلسطین اتحاد ایجادشده است و درون اسرائیل نیز شکاف بزرگی به وجود آمده و به جان هم افتاده‌اند و مردم مستقر در اسرائیل در حال فرار از این کشور منحوس هستند درحالی‌که شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی آغازشده است.

امام‌جمعه گچساران ادامه داد: حجاب یکی از احکام و دستورات اسلام است و باید از اسلام به خاطر این دستورات تشکر کرد چراکه حجاب اول برای امنیت خود انسان است و خواست جهان غرب است که به‌عنوان یک کالا به زن نگاه شود اما اسلام برای زن ارزش قائل است.

حجت‌الاسلام حجازی تصریح کرد: فردا عید سعید فطر است و به همه مؤمنین و مؤمنات تبریک عرض می‌کند و میزان فطریه برای قوت گندم نفری 60 هزار تومان است و میزان فطریه برای قوت برنج متوسط نیز هر نفر 150 هزار تومان است و کفاره غیر عمد هرروزی 12 هزار تومان است و در کفاره عمد نظر مراجع نیز متفاوت است.

خطیب جمعه گچساران گفت: دوم اردیبهشت 58 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌فرمان امام (ره) تشکیل شد که این روز ارزشمند را به همه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌کنم، دنیا جرئت مقابله با نیروهای مسلح ما را ندارد و امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد چراکه تبعیت از ولایت‌فقیه رمز ثبات و امنیت کشور به شمار می‌رود.

وی افزود: از سلسله جلیله روحانیت که در این ایام ماه مبارک رمضان در این شهرستان تلاش و مجاهدت کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم و تشکر دیگری از قاریان آبرومند قرآن دارم که آیین جزء خوانی قرآن کریم در این شهرستان را بر عهده داشتند و انتظار داریم از همه و همه که از چنین محافلی نیز بیشتر حمایت شوند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها